streda 11. apríla 2012

Stole My Heart 1.

Mám niekoľko nových nápadov na ďalšie poviedky, ale nestačí to na dlhú poviedku, tak pridám asi len takých pár častí a potom to ukončím, čo poviete? :) Samozrejme Strange Way Of Life dokončím, nebojte sa ;) A ešte by ma zaujímalo, že  s kým by ste chceli aby bola konkrétne táto krátka poviedka :) Prosím, zahlasujte vpravo hore! :) Hope you'll like it ;)

"Tak a dosť!" do mojej izby ráznym krokom vošla Samantha. Prudko otvorila okno a tým do tmavej izby vohnala slnečné svetlo. Moje oči vykúkajúce spod prikrývky neboli zvyknuté na jas, tak som sa rýchlo zakryla. Stiahla zo mňa perinu a tým odhalila stovku vreckoviek pohádzanú kade-tade.
"To stačí! Dnes ideme von a nechcem počuť žiadne námietky!"
"Hej presne tak," ozval sa hlas z chodby a potom bolo počuť dupot dvoch párov nôh smerujúcich k nám. Zbadala som Monicu a Sashu ako sa na mňa zhrozene dívajú.
"Koľko si tu už zavretá? Týždeň?" spýtala sa Sasha.
"Ja si myslím, že skôr dva," poznamenala Monica.
"Babýýý, ja za to nemôžem," zafňukala som a snažila sa získať späť svoju perinu.
Chytili ma za ruky a dotiahli k zrkadlu.
"Pozri sa ako vyzeráš! Ten sviniar ti za to nestojí. My chceme späť starú Christie," vyhlásila Sam.
Bez slova som hľadela na svoj odraz v zrkadle. Opuchnuté červené oči, pod ktorými bola ešte riasenka, strapaté vlasy, pokrčené oblečenie.
"Teraz sa pekne pôjdeš osprchovať, lebo povedzme si úprimne, nevoniaš najlepšie a potom zhodnotíme čo s tebou," krčila nosom Monica a vypoklonkovala ma do kúpeľne.
Horúca voda mi pomohla trochu sa spamätať a zároveň zakryť slzy opäť stekajúce po mojej tvári. Naplakala som už asi za vedro sĺz. Snažila som sa upokojiť, povedala som si, že už preňho neprelejem ani jednu slzu. Keď som vyšla, baby ma posadili na postel a kriticky si ma prehliadali. Sam s Monicou mi rozčesávali vlasy, zatiaľ čo Sasha sa hrabala v skrini a vyhadzovala za seba všetko na čo narazila. Pristáli na mne čierne obtiahnuté minišaty a o chvíľu sa k nim pripojilo béžové sako. Stihla som sa uhnúť skôr než mi do hlavy hodila lodičky. Potom sa venovali mojej tvári. Mejkap dokonale zakryl kruhy pod očami a keď ma postavili pred zrkadlo, skoro som sa nespoznala. Vlasy mi v jemných vlnkách splývali na ramená, dymové líčenie zvýrazňovalo šedé oči. Toto bude ešte zaujímavý večer, pomyslela som si.

4 komentáre:

  1. začína to veľmi zaujímavo teším sa, čo z toho vznikne =D




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po prvých vetách som mala ústa dokorán.. dievča, neskonale si ma prekvapila a ja už viem, že som si našla ďalšiu obeť môjho srdca.. môžem? :D naozaj som sa do teba úplne zamilovala.. po tomto a po SWOL ;) (skratka, chápeš :D) ďakujem za to, že píšeš ;) xxxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aww, prestaň, lebo sa budem červenať ;) samozrejme, veľmi rada budem obeťou tvojho srdca :D a ja zase ďakujem za tvoje komentáre :)xxxx

      Odstrániť