sobota 23. júna 2012

Little Bird :)


Heloou :) Mám pre vás správu, ktorá vás asi poteší - KATIE IS BACK :D Písomky napísané, známky uzatvorené, takže mám konečne pokoj :) Chýbali ste mi, ženy!
Začnem teda touto jednodielovkou :) Neviem, čo s tým má spoločný ten názov, ale no proste Edíík♥ Je taká kratšia, no nenapísala som, že o kom to je, tak si môžete predstaviť 'toho svojho' ;) A inak konečne happyend, hádam vás poteším :D
JOP niekedy zajtra, alebo v pondelok :)xx


A povinne k tomu TOTO! :P

Zhlboka som dýchala svieži morský vánok. Jemné vlny mi obmývali prsty na nohách a v diaľke som počula škrekot čajok. More som síce nemohla vidieť, ale predpokladala som, že sa tiahne až po horizont. Podľa toho, ako mi lúče hladili pokožku som usúdila, že slnko pomaly zapadá.
Na vlasoch som pocítila slabý dotyk. „Si v poriadku?“ oslovil ma hlas, ktorý vo mne evokoval pocit bezpečia. „Čo myslíš?“ podotkla som potichu.
Koľkokrát som už preklínala tú osudnú nehodu. Vzala mi všetko čo som mala, nezanechala ani stopu, či náznak spomienky. Keď som sa snažila spomenúť si, čo bolo predtým, v mysli mi rezonovala iba obrovská čierna prázdnota a potom život v detskom domove.
Myslela som na mojich rodičov, na ktorých som sa nepamätala. Práve, keď som našla svoju skutočnú rodinu, osud ma o ňu obral. Pobudla som s nimi len čosi vyše roka.
Nemohla som sa ani pozrieť na to, ako vyzerá môj priateľ, na ktorého som si už vôbec nespomínala.
„Prepáč,“ šepol a prstami prebehol po mojej ruke až k dlani. Opatrne si so mnou preplietol prsty, akoby som bola úplne krehká a mohla sa mu kedykoľvek v rukách rozpadnúť na kúsky.
„Prečo to vlastne všetko robíš?“ v ušiach som počula ozvenu vlastného hlasu.
„Po tisíci krát ti opakujem, že ťa ľúbim,“ povedal takmer zúfalo. Spopod viečka sa mi vykotúľala osamelá slza. „Vieš, že ti nemôžem povedať to isté,“ hlas sa mi na konci vety zlomil a telom mi prebehla triaška. Nepoznám ho. Ani neviem, ako vyzerá. Na to mi však nezáleží, cítim, že má dobré srdce, no ešte mu city opätovať nemôžem. „Možno neskôr, ja... necháp ma zle,“ posledné slová som sotva vysúkala cez obrovskú hrču, ktorá sa mi vytvorila v krku.
„Ja viem, no neopustím ťa, aj keby to malo trvať večnosť,“ ozval sa po chvíli, ešte zúfalejšie a naliehavo. Cítila som, ako sa mi zvlnili pery a vylúdili malý úsmev.
Jeho ruka ma zrazu potiahla kúsok po piesku a on ma jemne stiahol na zem. Usadil sa za mňa a objal ma okolo pásu, no opatrne, akoby sa ma bál, alebo akoby som mu mohla utiecť.
Spokojne som sa oňho oprela, zapadli sme do seba ako dva kúsky skladačky.
„Porozprávaj mi ešte raz, ako sme sa spoznali,“ požiadala som ho.
Pery priložil k môjmu uchu a šeptom začal rozprávanie.
„Bolo to presne na tomto mieste. Minulé leto ťa tvoji rodičia vzali na dovolenku a zhodou okolností som tu bol na dovolenke aj ja. Stála si pri útesoch kúsok odtiaľto, hnedé vlasy ti splývali do pol chrbta a pohľad si upierala do diaľky. Hneď ako som ťa uvidel, nemohol som z teba spustiť pohľad. V ten deň som ešte nenabral odvahu na to, aby som ťa oslovil, ale na ďalší som sa o to už pokúsil. Bol som nervózny a ty ostýchavá, takže to spočiatku vyzeralo, že sa naše cesty rozdelia,“ na chvíľu sa odmlčal. No potom sme sa prechádzali a ty si zakopla a spadla rovno do mora. Vyzerala si neskutočne roztomilo, takže som sa samozrejme rozosmial a ty si sa naštvala a ošpliechala ma. Keďže si nebola mokrá celá, vzal som ťa na ruky, hodil do vody a skočil za tebou. Bavili sme sa ako deti, a keď sme sa lúčili, dala si mi tvoje telefónne číslo. Každý deň sme trávili spolu, spoznávali sa. Bývali sme v rovnakom meste, a i keď sme sa často nevideli aj mesiac, boli sme spolu a ľúbili sa najviac, ako sa len dá,“ skončil roztraseným hlasom a cítila som, ako mi na plece dopadajú slzy.
V mojom vnútri sa niečo pohlo. „Tak... tak by sme sa mohli spoznať aj teraz, nie? Začnime odznovu,“ šepla som a otočila som sa tým smerom, kde som si myslela, že má tvár. Pohladila som ho po líci, zotrela mu slzy, on vzal do ruky moje dlane a pobozkal ma na končeky prstov.
„Zostaneš so mnou?“ spýtal sa s nádejou.
„Navždy,“ prisľúbila som. 


Och a ešte môj TWITTER, ak chcete, followujte, follownem naspäť, ale veľmi často tam nechodím :D
A ak by ste mali nejaké otázky - mail KatieJ20198@gmail.com ;)

19 komentárov:

  1. Úžasná jednodielovka :) -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve som zistila , že moja jednodielovka , teda vlastne dvojdielovka má taký istý názov :DD Ten ED robí zázraky!!!!:)
    je to krásne , úžasné a ešte raz krásne..!
    Neviem , čo viac povedať , teda napísať:D
    Krása x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevieš si predstaviť, ako som rada, že si späť. I missed u sóóóó much :) aj tvoje krásne komentáriky, ako ten posledný, ďakujem, najviac na svete ťa ľúbim :* a tento príbeh, najkrajšia vec, akú som kedy čítala :) úplne, úplne najdokonalejšia na svete ♥ toto si prečítam ešte miliónkrát, I promiss ♥ úplne že jééééj, zbožňujem ťa najviac na svete :* LOVE YAA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júú Kikušiatko (môžem ti dávať rôzne prezýývky, však? :D) ja budem čítať tento komentár ešte milión krát! :) ďakujem, ďakujem, ďakujem :) ale stavme sa, že ja ťa ľúúbim viac! :-***

      Odstrániť
    2. no tak dávaj prezývky, honey, ak sa ti chce, zabrániť ti v tom nemôžem :) tak sa stavme, ale varujem ťa, prehráš :*

      Odstrániť
  4. kráááásne Katie, mňam :) ♥ som rád, že máš čas na nás..len píš koŤe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to viac než nádherné, si jednoducho dokonalá :Dx Tvoje jednodielovky ma najviac bavia zo všetkých stránok, neviem prečo je to tak... :)

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem všetko čo napíšeš a toto nebolo výnimkou. Bolo to niečo nádherné :-) inak ak sa ťa môžem opýtať, koho si si tam predstavila ty ? - Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja, samozrejme, že Liamka :D♥

      Odstrániť
    2. za pravdu sa neďakuje ;)aj som si myslela že Liamka(ako si ho nazvala).. napr. ja som si tam predstavila Louisa aj keď ten "môj vyvolený " je Niall ♥ neviem prečo, ale proste mi to tam viecej sedelo.. - Tins

      Odstrániť
  7. KATIEEEE! keď som si klikla na dlhom čase na tvoju stránku a uvidela som nový článok, skoro ma porazilo! Páni, oplatilo sa čakať! Je to úžasné, kam sa ja hrabem so svojimi trápnymi one shotmi... si proste úžasná! :) love ya♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale niee :) prečo si vymýšlaš? :) jáj, ahá, však to je predsa Vé, ktorá fičí na Zaynovi s kakaovou náplňou :D ale aj tak ďakujem ;) love ya too:)xx

      Odstrániť
  8. Káča ja to nechápem :D ...My máme úplne rovnaký štýl na šecko...štýl písania !!...chalanov (Liamko <3 :D)...oblečenie (tvoje dnešné triko a topánky !:D) ...teším sa až dokončíme to nasme spoločné :* :D btw. toto ma úplne dostalo !! Úžasné, krásne, dokonalé ;D =*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tomu ver :D však my sme jediné dokonalé, čo myslíš, prečo sme také podobné? :D ďakujeem :-*

      Odstrániť
  9. dokonalé.. a tá pesnička.. revem.. :3

    OdpovedaťOdstrániť