utorok 26. júna 2012

Poistky, tlačítka a iné katastrofy :)


Jednodielovka :) Dosť som sa pri písaní nasmiala, je to dobré? :D Enjoy:)x


„Louis, polož to! Okamžite to polož!“ vrieskal som naňho a naháňal ho po celom dome. Niall sa zvíjal v záchvate smiechu. Musím priznať, že by táto situácia bola vážne vtipná, keby som bol na jeho mieste a Louis by mal na hlave JEHO trenky s malými mačiatkami a rozhadzoval po dome JEHO kondómy, ale práve teraz tie veci boli MOJE.
„Tak náš Edward má ochranu všade?“ vyšiel z izby zrazu Zayn a uškŕňal sa na mne.
„To nie je vtipné!“ zareval som smerom k nemu a vyskočil Louisovi na chrbát. Práve vtedy vyhodilo poistky a my sme sa za hlasného buchotu zvalili na zem.
„Au, Harry, to bol môj...“ nestihol dokončiť, lebo ho prerušil Zayn. „My dobre vieme, kam ti Harry siahol, ale čo sa dopekla stalo?“ Namieril na nás biedne svetielko jeho mobilu.
„Chcel som povedať nos,“ zahundral Louis. Počuli sme kroky a ozval sa Liamov hlas. „Sorry, chalani, ale ja som si iba chcel vyfénovať hlavu.“
Zayn namieril mobil pre zmenu naňho a ja som sa zachechtal. Jednu stranu vlasov mal usušenú a vyžehlenú, no druhá, mokrá mu odstávala na všetky strany.
„Ááá, pizza pod sedačkou, pizza pod sedačkou!“ zvreskol Niall z obývačky a následne sa ozvalo hlasné tresk. „Moja hlava!“
Všetci sme vybuchli do smiechu a ja som sa snažil pozviechať zo zeme. Zrazu sa okolo nás mihol Niall ovešaný všetkými možnými svetielkami, čo našiel, takže bol ako nejaká írska blonďavá svetluška. Existuje vôbec írska svetluška? Možno áno, ale bude to druh, ktorý sa pravidelne prejedá, potom má veľké brucho a tým svieti viac a viac... Moje myšlienky narušil Niallov pochodový tón, keď zahlásil: „A ide sa na poistky!“ Louis, ktorý sa ešte stále váľal po zemi sa prudko postavil, vystrčil dopredu ruku ako Superman, no nejako sa mu nepodarilo udržať rovnováhu a pleslo ho o stenu.
Liam medzitým kázal Zaynovi, nech mu donesie zrkadlo. Ten ho priniesol, no zapozeral sa na svoj vlastný odraz a škriepili sa oňho. Panebože, aby som rýchlo išiel nahodiť poistky, lebo sa z toho všetci zcvoknú. Ešte som začul, ako Liam hlasno vypískol, asi sa zbadal v zrkadle.
Po ceste som vytrhol Niallovi baterku a zamieril smerom k chodbe. Bol som asi v polovici cesty, keď sa mi zrazu niečo nalepilo na nohu. Ja toho Louisa zabijem! Potriasol som chodidlom, aby mi z neho odpadol ten kondóm a pritom som prudko rozhodil rukou. Ozvalo sa rinčanie a ja som baterkou zasvietil na zem. Na zemi sa váľali kúsky Liamovho črepníka, v ktorom tak starostlivo pestoval petúnie. Zabije ma, ak to uvidí.
„Niaaall, našiel som tvoju pizzu!“ skríkol som, keď som spod gauča uvidel trčať kúsok z nej.
„Jéé, kde?“
„Tu, pod gaučom, poď sa pozrieť!“
Potom ma upútala prasklina na našom stolíku. Vrch bol zo skla, čo asi nebol najlepší nápad dávať do tohto domu. Au, Niall si tú hlavu narazil asi veľmi. Nie že by z toho nejak osprostel. Asi by som mal rýchlo zdrhnúť, kým Liam nenájde tie kvetiny.
Keď som konečne zíral do plechovej škatule, čo trčala zo steny a snažil sa prísť na to, čo mám dopekla spraviť, objavil som jedno tlačítko s nápisom NESTLÁČAŤ. Na čo asi tak slúži? A ako sa dajú nahodiť poistky v dome plnom odborníkov?
No môj mozog stále spracovával nápis NESTLÁČAŤ. To je ako keď vám niekto povie, aby ste sa netešili na zimu. A v tu ranu sa začnete tešiť. Zhypnotizovane som zdvihol ruku a blížil sa k tomu tlačidlu.
„Harold, čo tu toľko robíš?“ zrazu sa pri mne objavil Louis.
„Nesieš zimu?“ spýtal som sa s nádejou.
„Ževraj chce zažiť druhú Fukušimu!“ zakričal do útrob domu.
„Panebože, len to nie!“ začul som odpoveď.
„Nechaj to na profesionála,“ odkašľal si Louis a prudko ma odstrčil. Narazil som do dvierok od tej skrine a pricapilo ma o stenu.
„No díky,“ pošúchal som si hlavu, zatiaľ čo sa mi snažil vytrhnúť z ruky baterku.
„Ale nechaj tak,“ mávol rukou, dobre že mi nevrazil a poslepiačky stlačil práve to tlačítko, ktoré sa stláčať nemalo. Zatvoril som oči a pomaly sa začínal modliť. Nechcem zažiť tú Fukušimu, Louis je hluchý! Nikdy som nepremýšľal, nad tým, ako umriem...
„Ó nie, už je to tu... Ja nechcem zomrieť! Tak mladýý!“ vykrikoval som, keď som cez viečka dralo prudké svetlo.
„Harold? Si v pohode?“
Zamračil som sa a opatrne otvoril oči. Chodbu zalievalo žlté svetlo lampy. Až vtedy som si všimol, že na nápise nebolo NESTLÁČAŤ, ale STLÁČAŤ V PRÍPADE NÚDZE.
„Á, svetlo! Budiš svetlo!“ začuli sme a do chodby sa prirútil Niall. „Kto ma drží?! Pusť ma! Okamžite ma pusť!“ vykrikoval a rozhadzoval rukami.
„Niall, zachytil si... sa tričkom... o kľučku,“ vysúkal som pomedzi smiech. Smiech ma však prešiel len čo Liam skríkol: „Moje petúnie! Ja vás, alebo teba, kto to urobil, zabijem!“
Snažil som sa nenápadne prešmyknúť okolo neho do mojej izby. Podarilo sa, a na schodoch som narazil na Zayna, ako sa prezerá v zrkadle.
„Hu!“ zrúkol som naňho. Zrkadlo mu okamžite vypadlo z rúk a roztrieštilo sa. „Zabijem ťa! Moje zrkadlo!“ Ešte čo sa dnes rozbije?
Rezignovane som rozhodil rukami. „Fajn, ešte niekto sa pridá?“
„Čo, grupáč? Ideš aj ty Niall?“ vynoril sa z kuchyne Louis.
„Panebože, tu sa nedá žiť!“ zložil som si tvár do dlaní.
„Louis má sexi riť, ale teraz sa priznajte, kto mi zabil kvetiny?!“ doplnil našu skupinku na schodoch Liam.
Tento večer je plný kriku. Ako naschvál Niall zareval z kuchyne. „Kto mi zjedol sušienky z krabice s nápisom NEJESŤ?! Vlastne je tu už len JESŤ... Louis, neželaj si ma!“
„Kto by si ťa želal? Vieš splniť priania, si džin?!“ zakričal mu naspäť.
„Tie petúnie!“ Liam už pomaly plakal od zlosti.
„To zrkadlo!“
„Tie sušienky!“
S Louisom sme zostali na ocot, pozrel som na neho a vzápätí sme obaja vybuchli do smiechu. V tomto dome si človek naozaj užije. Iba keby nechceli zabíjať dvaja chalani, plus jedna nabrúsená írska svetluška...




Milujem všetko, čo súvisí s Harrym a mačkami a toto ma vždy zabíja :DDDD

11 komentárov:

  1. Bože,zvíjam sa tu od smiechu..tak toto si zabila!! perfektné...mohla by si takéto jednodielky písať častejšie...írska svetluška..ja umrem :D :D :D :D
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma nenapadá vždy, iba keď mám výnimočne dobrú náladu :D ďakujem :)

      Odstrániť
  2. :DD chceš aby som umrela od smiechu ? :D uf, tak tento záchvat smiechu budem rozdýchavať ešte dlho :D írska svetluška,Harryho - ja nechcem zomrieť :DD (na tom som sa skoro pošťala)a Liamove "zabité" kvetiny :DD kde prosím ťa berieš takéto nápady ?! - Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, z ľadovej kávy? :DD to som rada, aspoň raz za život som napísala niečo vtipné :D :)

      Odstrániť
  3. dokonalééé!!! krásne, vtipné, výstižné :D (tam sa asi nepíšu čiarky, že?? a čo??!!) zabitééé :D ľúúúbim ťa najviac na svete :* geniálne píšeš :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty môžeš čiarky dávať kde len chceš! :) ďakujeem :) ale ja viaceej :-**

      Odstrániť
    2. toto, si, zapamätám, a, bud,e,m,,,,,,,,,,, :) ja viac,,,,ej :*

      Odstrániť
  4. Bože, tie tvoje jednodielovky! Nič krajšie som ešte nečítala ;) A táto- och, bolo vidno, že si sa pri písaní smiala :D Kto by sa na tomto nesmial?! Niall- írska svetluška, no ako ťa to len napadlo?? ;D
    Ja som sa dnes- 27.6.12 o 14:53 zadusila od smiechu, za laptopom :))

    P.S. Really love ya and your magical stories! ;)xx

    *Evush*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja vážne netuším :D ďakujeem :) love ya too!:)x

      Odstrániť
  5. Katie, ty si nenormálne úžasná! :D tvoje jednodielovky aj FFká ma dokážu tak .... citovo nadchnúť! :D proste, raz plačem, raz sa zvíjam od smiechu, raz sa teším, raz som smutná, raz som nahnevaná, inokedy šťastná...proste, ani jednu časť nečítam bez toho, aby som prežívala nejaké emotions! :) si neskutočne brutálne skvelá! :) love ya! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja sa snažím :) to som rada:P ďakujem :) i love you moore:)♥

      Odstrániť