utorok 31. júla 2012

Never Too Late 01.


Hi my lovely gurlzz :) Máme tu aj prvú kapitolu, je trochu dlhšia, lebo neviem kedy tu zase niečo pribudne :) Enjoy♥




Pristálo predo mnou pár novín a populárnych magazínov; jeden sa šúchal po stole až ku mne a zbadala som na ňom vycapenú fotku akejsi modelky. Zdvihla som pohľad ku Clare, mojej manažérke, ktorá sa v drahom nohavicovom kostýme opierala o svoj masívny stôl s rukami prekríženými na hrudi.
„Nič, Wilhelmina, nič. Ani zmienka o tebe,“ povedala. Páni, musí to byť vážne, keď mi povedala celým menom, vie ako to neznášam. „Keby to bolo na mne, stále by si bola na vrchole rebríčkov. Podľa najväčšej webovej ‘Will Nichols hate’ stránky.. je to preto, že ľudia nevidia žiadnu akciu. Žiadny ľúbostný život, žiadne vzťahy, dokonca ani žiaden sex. Will máš 17. Potrebuješ chalana.“  Odmlčala sa a pozrela mi rovno do očí.
„Ale–“ začala som.
„Nie počúvaj ma,“ Clare zdvihla ukazovák, signalizujúc nech mlčím. „Si roztomilá... talentovaná... a si extrémne očarujúca. Ktorýkoľvek chalan na Zemi by zabíjal, aby mohol s tebou chodiť. Ale bohužiaľ ‘ktorýkoľvek chalan’ ti v tomto prípade nepomôže... potrebuješ niekoho nového, čerstvého, vzrušujúceho. Niekoho slávneho.“ Rukou ukázala do čakárne pred jej kanceláriou, do ktorej bolo vidno cez veľké sklo vsadené vo dverách. Na pohovke sedeli piati chalani, ktorí keď som prichádzala tam ešte neboli. Ukázala na jedného z nich, kučeravého, sediaceho v strede. „Vidíš ho? To je Harry Styles. Tí štyria s ním? Populárna chlapčenská skupina One Direction. Dievčatá z nich šalejú, obzvlášť zo Stylesa.“ Prezrela si ma odhora dolu. „Je to nepredvídateľný, slávny a unikátny mladý muž. Presne to, čo potrebuješ. Prvý reklamný ťah pre návrat tvojej niekdajšej kariéry. On je tvoja šanca dostať sa naspäť na vrchol rebríčkov, pred Adele a Gagu. Chceš byť číslo jedna, nie?“
„Áno,“ zamrmlala som si popod nos.
Clara zatlieskala a na tvári vyčarovala úsmev. „No vidíš.“
Harry. Harry Styles. Obzrela som sa na neho. Nič o ňom neviem, ani o jeho skupine. Ako by mohol...
„Ty,“ zvýraznila Clara, „budeš chodiť s Harrym Stylesom pred kamerami, a nielen tam. Od tejto chvíle je Mr.Styles tvoj falošný priateľ.“
No, toto bude ešte zaujímavé.

Harry
„Chalani, myslíte že Styles musí naozaj chodiť s chlapom?“ spýtal sa Louis asi po stýkrát, keď sme vchádzali do budovy, v ktorej som sa mal stretnúť s mojou falošnou priateľkou.
„Veď Simon vravel, že je to dievča,“ prevrátil oči Liam.
Niall vybuchol do smiechu. „Áno, ale volá sa Will!“
„Opovážite si z toho robiť posmech.“ Otočil som sa k nim.
„Stále nechápem, že si sa na to dal. Opäť,“ prehlásil Zayn, zatiaľ čo sa obzeral v zrkadle, okolo sme prechádzali. „Presne Harry. Mysleli sme, že s Caroline si sa už poučil.“ Ďakujem Liam, že si im to pripomenul.
„Videli sme videá, táto nevyzerala až tak zle.“
„To si hovoril aj pri Caroline. Jej umelý chrup sa naživo až tak neblyšťal.“
Nasledoval hromadný výbuch smiechu a ja som bol rád, že už sme na mieste. Chalani sa zvalili na sedačku a mňa stiahli za sebou. Vytiahol som iPhone a kontroloval Twitter, snažiac sa ignorovať ich sarkastické poznámky na moju osobu.
Keď sa otvorili dvere a vyšlo z nich dievča s modrými vlasmi, postavil som sa a usmial sa na ňu. Musel som uznať, že je naozaj krásna a tie vlasy jej dodávali výzor rebelky. Nervózne si poťahovala okraj svetra, cez ktorý mala prehodenú koženú bundu.
„Ahoj, som Harry,“ vystrel som k nej ruku. „Will,“ povedala a jemne mi ju chytila; keď ku mne podišla, zacítil som náznak jemnej kvetinovej vône.
„Aké romantické. Dvaja falošní milenci sa konečne stretli,“ poznamenal Louis, ktorý pre zmenu sedel na zemi a hlavou sa opieral o gauč.
„A ty si?“ spýtala sa Will, odtrhla odo mňa pohľad a upriamila ho naňho.
„Louis,“ zasmial sa.
„Nestraš to úbohé dievča skôr, než nás spozná, Louis.“
„Nestraším Liam. Len sa snažím pomaly zničiť Harryho vzťahy. Či už sú skutočné,“ prehliadol si Will od hlavy po päty, „alebo falošné. Harry je vždy trochu nesvoj pri krásnych dievčatách. Napríklad tuto pri Zaynovi sa strápňoval celé mesiace.“
„Všetci sme tvoji veľkí fanúšici,“ prerušil ho Niall, kým stihol ešte niečo povedať. Ja som medzitým na Louisa vrhal vražedné pohľady.
„Ďakujem...?“ spýtavo naňho pozrela.
„Niall,“ predstavil sa.
„Rada ťa spoznávam. Všetkých vás rada spoznávam,“ usmiala sa a všimol som si, že sa jej v lícach vytvorili malé jamky. Zlaté.
Zrazu sa nám za chrbtom zjavila Clara, a oboch nás zaviedla do jej kancelárie. Sadli sme si do kresiel vedľa seba a Clara sa oprela rukami o stôl.
„Deti,“ prezrela si nás. „Vy dvaja ste spolu nádherní. Obaja ste krásni a krásni ľudia by mali byť spolu. Je to ako... osud,“ zasmiala sa a otočila sa nám chrbtom, aby niečo našla v zásuvke.
„Will,“ oslovil som ju potichu.
„Čo?“
„Nevadí ti toto všetko? Ja som s tým súhlasil, ale... nevyzeráš veľmi šťastná. Teda... pravdepodobne sa ti nepáči, že si bola len tak strčená do tohto ‚vzťahu‘,“ naznačil som úvodzovky.
„Asi by som si aj tak nenašla priateľa takže... Môžem proste falošné skúsenosti využiť v budúcnosti... ak by som mala takú príležitosť.“
Zdvihol som obočie. „Ty si nikdy nemala priateľa? Páni. To by som nepovedal.“
„Myslím, že proste nie som materiál na randenie,“ zasmiala sa a potom sa jemne mykla, keď sa moja studená ruka dotkla tej jej; konal som inštinktívne.
„Ak to pomôže,“ zahľadel som sa jej do očí, „si môj typ.“
V tej chvíli niečo ťažké dopadlo na stôl a ja som sa pozrel na Claru, ktorá vyzeral extrémne nadšene. „Presne toto hľadám! Pravé emócie!“
Na stole ležali dva šanóny s našimi menami.
„Váš vzťah bude trvať rok. Nie príliš dlho, ale dostatočne na to, aby si ľudia na vás zvykli.“
Otvorila prvú stránku dokumentov. „Tu sú informácie o vás dvoch, ktoré nenájdete ani na internete. Na druhej strane máte scenár. Teda len jeden z niektorých. Presne tak,“ potvrdila, keď zbadala Willinu prekvapenú tvár. Ja som bol v pohode, týmto som si už prešiel. „Budete sa musieť naučiť jednotlivé scény, ktoré potom predvediete pred kamerami. Ale aby to vyzeralo ako skutočný vzťah, stretávajte sa aj mimo kamier, robte všetko čo normálny tínedžerský pár robí. Stretávajte sa čo najčastejšie, zistite si o sebe všetko.“
V tichosti sme si vymenili čísla a nejaké kontakty.
„Na naučenie prvého skripta máte čas ešte dnes a zajtra dopoludnia. Will tebe ešte zavolám, a dáš potom vedieť Harrymu. Teraz môžete ísť,“ žiarivo sa na nás usmiala.
„Oni sú pre seba ako stvorení,“ počul som ju ešte mrmlať, až kým sa za nami nezatvorili dvere.

Ešte pre informáciu, toto sa stalo pred prológom, všetko jasné? :D  I love you aaaall :)x

22 komentárov:

  1. ty brďo Katie, toto je úplne MEGA, najgeniálnejší nápad, aký som kedy videla :) parádne to je, už som závislá, súrne potrebujem ďalšiu časť :) neuveriteľne píšeš :* super to je :) love ya most of the universe :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fakt? :) ďakujem, ak budú nápady bude poviedka :D love ya much moooooore!! :)xx

      Odstrániť
  2. Wow, to je S-U-P-E-R! ;) Máš nového čitateľa ♥ (mňa, aby bolo jasné! :D ). Čitateľa, ktorý naozaj pozná teba a ty poznáš jeho. Len o tom ešte nevieš. :D :D Teda, o tom, že kto som. Ale poznáš ma. Prídeš na to. Ja ti verím. :D :D
    *Topoľčany, Škultétka, tvoje sexistické bárbiny :D :D, 1.A-4.A* . :)
    (Budem zlá, budem ťa naťahovať, ha-ha-há! :D Teda..ak na to neprídeš hneď :O ). xx
    Viem, vyzerá to, akoby to písala nadrogovaná... (hocičo, čo vyzerá nadrogované ešte horšie ako v skutočnosti :D ), ale inak som to nevedela. :D
    Bože, strašne dlhý komentár. Trápne. :D
    Btw: Teším sa na ďalšiu časť. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďaaaa!! musíš to byť ty, veď kto iný? :)) ach bože, chýbajú mi tie časy :)
      mne to nevadí, vieš ako sa teraz škerím? (ešte horšie akoby som nadrogovaná! :D)
      inak som rada za novú čitateľku :) ďakujem♥♥

      Odstrániť
    2. Dop**e, ja som vedela, že to uhádneš. :D :D Som až príliš nápadná! :D
      Hovor mi niečo, mne to chýba takisto. :( Aj ja sa škerím a asi šesťkrát som tento text už prepisovala, lebo neviem, čo od tolkej radosti napísať. :D :D A nemáš zač. ♥

      Odstrániť
    3. nie si nápadná, ale veď Kristína budeš asi ťažko :D :D ani ja neviem čo napísať, som totálne happy! :D :)

      Odstrániť
  3. Katie, toto je....ehm...NAJDOKONALEJŠIÉ!!!!!!!!!! áááááá žeriem too!! :D nááádheraaa!! toto jak ťa napadlo?!?! veď to je úplne bombové, ja sa teším na pokračovanie ako blcha!!! skvelé, skvelé a ešte raz skvelé!! ááá...HAZZÁ!!! :D muahahaha!! :D aj láf júú :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja neviem, s týmto nápadom som sa pohrávala už dlhšie :) čítala som tuším raz nejaký časák a tak ma to napadlo :D máš rada Hazzu? :D ďakujeeem!! aj láf júú moor :D :-*

      Odstrániť
  4. Aaach , ja odpadnem !!
    Katie to je úžasné !!
    Ach , milujem to už teraz :D
    Muahaha , si super dievča ! Ach , od toľkej lásky k tebe by som sa s tebou aj s lentilkami podelila ;))
    Ok , nebudem preháňať , lebo ma ešte zavrú na psychinu :D
    ľubim ťaaa ! xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lentilkyy wooo!! :D nemôžu ťa tam zavrieť, kto by mi tu potom písal také (psychošské) komentáre? :DD ďakujem, ja viaaac! xx

      Odstrániť
  5. Och, toto je božie! Už tu nebudem vypisovať nekonečné komentáre, dúfam, že ti stačí týchto pár viet; nikdy som meno Wihelmina nepočula, takže sa ti múza šťastne vrátila?? :D, neviem prečo, ale pri čítaní som si trošku spomenula na knihu Hry o život, čítala si ju už? NEOBVIŇUJEM ŤA z kopírovania, na to ani nepomysli!! Veľa šťastia, nápadov a múz do písania ďalších kapitol ;) Love youuu za to, že si si vybrala Hazzu :D Vedela si, že je to môj obľúbenec z 1D?? xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. múza je ešte za horami, ale pomaly sa vracia :D vieš že ani neviem skadiaľ to meno mám? :D hľadala som nejaké na nete a keď som to zbadala len že toto bude ono :DD HRY O ŽIVOT! ja krava, ako som mohla zabudnúť na Hry o život? ver mi, pri písaní ma to ani nenapadlo až teraz!! kokos!
      nevedela a som rada, že ťa to teší :D inak ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Krásne! :) úplne geniálny nápad toto! :D ja som vedela, že prídeš s niečím dokonalým ale nie až TAK dokonalým! :O perfektné to je, teším sa na ďalšiu časť! Veľmi. :D Uf a Hazza. Lepšieho si nato nemohla vybrať :) Úžasne nádherné! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale prosím ťa, zase až tak geniálne to nie je! :D takže Harreh sa vám tu všetkým pozdáva? :D každopádne ďakujeem! :):-*

      Odstrániť
  7. ďalśie :D super poviedka ! potrebujem viac! :) musí mať fest pekné vlasy! :o super!! :) Ďalsiu prosím, rýchlo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. toto je asi najzaujímavejší začiatok aký som kedy čítala...väčšinou sú to samé nudné začiatky ale toto ma veľmi zaujalo...dúfam že dáš čo najskôr ďalšiu časť :) Estie xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :O naprázdno otváram ústa :O čo? :O :O :O toto ťa ako mohlo napadnúť? :O :D :D :D bože, tak na túto poviedku sa tak teším, že :O :O wuf! :O :D šupitom daj ďalšiu časť :D celý ich rok je pred nami a ja si myslím, že sa udeje dosť veľa vecí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmpf, keby sama viem, môj mozog občas koná bez povolenia :D hádam sa mi podarí tých veľa vecí vymyslieť :D :)

      Odstrániť
  10. Katie, dlho som tu nebola, a teraz prídem, a také čosi na mňa vybehne...no uff...nebudem písať, že je to originálne, pretože nie je...čítala som už ffky podobného typu aj inde, aj keď viem, že ty si túto vymyslela určite z hlavy, si až príliš skvelá na to, aby si kopírovala :) takže vlastne to je originálne, ale hlavne je to úplne skvelé...teda, v psolednom čase som na 1D zanevrela, enviem, čo bude s mojím blogom atď. ale tvoja poviedka mi dáva silu prekonať toto obdobie, aj keď viem, že už to nebude také, ako pred pol rokom... ale som šťastná, to ej hlavné :) ďakujem Katie :) love ya♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Je to úplne super, píšeš fakt krásne, mňa by niečo také nenapadlo ani vo sne :)


    -------Dadka------

    OdpovedaťOdstrániť