štvrtok 23. augusta 2012

Never Too Late 07.

Keďže som teraz na chvíľu doma, kvôli chorobe (tak-trochu-predstieranej) ale stále, skoro som umrela od nudy. Hoci so sesternicami z Česka je nuda tiež, aspoň sme sa nudili spolu :D Ha, vravím, že mám abstinenčné príznaky od internetu a to som na ňom nebola iba od nedele :D 
No a tak ma dnes večer pochytila múza, a spísala som toto. Enjooy♥




A ešte že - strašne ďakujem za návštevnosť!! :)


„Ty si sa v živote neopila?“ spýtal sa Harry neveriacky. Pokrútila som hlavou a zasmiala sa. Nachádzali sme sa v priestornej kuchyni u Harryho a Louisa, pousádzaní na pultoch a sledovali Liama, ako oplachuje riad predtým, než ho dá do umývačky. Boli sme po večeri, ktorú nenavaril nikto iný ako Liam, a mali sme mu pomôcť, ale ani jednému z nás sa nechcelo. Harry ma vyzdvihol po tom, čo som si prežila priam peklo s bratom a jeho kamarátmi pri obede. Žula som gumených medvedíkov, čo len pred chvíľou priniesol Niall, a pobavene sa dvíhala na ich šokované tváre.
Videla som, ako sa Louis prešiel k nejakej skrinke v rohu a otvoril ju. Odhalila celú zbierku rôznych fliaš alkoholu. „Vyzerá to tak, že dnes to zmeníme,“ poznamenal, akoby nič.
„Harry, nemáš náhodou len sedemnásť?“
„A ty Will, nemáš náhodou len sedemnásť?“ napodobnil ma vysokým hlasom. „Okrem toho, všetci sú tu plnoletí, takže za nás dvoch nesú zodpovednosť.“
Liam si povzdychol, zatiaľ čo zapínal umývačku. „Zase je to na mne.“
„Ty nepiješ?“ spýtala som sa ho. Jednu nohu som skrčila pod seba a prstami si poklopala po stehne. Najradšej by som si začala zoškriabávať lak, ale nemohla som sa k tomu prinútiť, keďže som ich mala nalakované mojou najobľúbenejšou ružovou.
„Nie, jednu z obličiek mám nefunkčnú. Nechcem s tým mať problémy.“
Prikývla som a zrazu som pocítila, ako mi do ruky Harry vtisol niečo studené. Zahľadela som sa na plechovku piva, vybratú priamo z chladničky. Bola už otvorená, no ja som ju predsa len položila vedľa seba a zoskočila z pultu. Chalani už držali v rukách pivo a začali sa presúvať do obývačky. Z Nialla som zahliadla len nohy, ako sa pokúšal niečo nájsť v skrinke.
Harry na mňa pozrel so zdvihnutým obočím. „Nechceš?“
Pokrčila som plecami. Nebola som si istá. Na jednej strane som to chcela vyskúšať, na druhej som sa bála. Nikdy som nemala príležitosť dostať sa k alkoholu, iba nejaké víno s rodičmi.
Pevne som omotala prsty okolo plechovky, až slabo zapukala. Priložila som si ju k perám a jemne si odchlipla. Ústa mi zaplnila horká chuť, keď mi chladná tekutina stekala do hrdla. Zanechala za sebou trpkosť, bublinky mi taktiež neboli po vôli.
Skrivila som tvár a začula, ako sa Harry smeje. „Zvykneš si.“ Chytil ma okolo pásu a zaviedol za chalanmi. Tí už do seba liali jedno pivo za druhým a veselosť stúpala.
Louis bol opitý ako prvý. Volal všetkým svojim ex, a objasňoval im, prečo bol ‘taký idiot’. Niall bol druhý, sedel pred televízorom ako kôpka nešťastia a opakovane prehrabával dévedéčka. Keď zistil, že naozaj nemajú Polárny Expres, zúfalo sa rozplakal.
Zayn nasledoval po nich. Zrazu sa mi začal hrať s vlasmi a nadávať mi, že mám rozštiepené končeky. Keď som začala argumentovať, prerušil ma. „Nehádaj sa so Zaynom, Zayn vie všetko najlepšie. Počúvaj ho. Keď Zayn povie, že tvoje končeky sú hrozné, je to tak... Zayn bude... Zayn bude... Čo za meno je vôbec Zayn? Z-A-Y-N... prečo sa nevolám tak americky, že Z-A-I-N-E? Otrasné... Si zlatá,“ vysypal zo seba.
„Asi preto, že nie si Američan?“ prevrátil oči Liam, ktorý celé dianie sledoval z kresla s kolou v ruke.
„Opitý Zayn je blbý Zayn,“ bľabotal Louis. „Raz sa tak opil, že sa opýtal kuchynského noža, prečo ubližuje ľuďom a potom si rozrezal palec. Našli sme ho v kuchyni kričať a nadávať na nôž, pričom ho kopal po celej dlážke.“ Napil sa zo svojho pohára vodky, medzitým čo Zayn mával svojím palcom vo vzduchu a ukazoval všetkým svoju jazvu.
Harry potichu pil ešte len svoje prvé pivo, zatiaľ čo ja som otvárala už tretie. Nakoniec som ho odložila a vzala si ponúkanú vodku. Jeden pohár, druhý. Napokon som to prestala počítať a sústredila sa na pravidelné dýchanie. Dobre Will, teraz spočítaš tie bodky na koberci. Alebo to sú štvorčeky? V televízii bežal nejaký film, v ktorom bola kopa snehu, ale Polárny Expres to očividne nebol, lebo Niall na to zúfalo hľadel. Od Liama som zachytila niečo v zmysle ako „ani sa nepokúšaj vyhodiť ho von oknom, ako naposledy,“ a potom som ho videla ísť niekam po chodbe. Asi sa už ani nevrátil.
Zayn objímal konferenčný stolík a z jeho úst vychádzalo slabé chrápanie. Niall sa pokúšal cez internet zohnať Polárny Expres, nakoniec som ho videla hodiť svoj iPhone do kúta. Skončil na prahu v kúpeľni po tom, čo sa tam snažil preplaziť, a z úst mu vychádzali syčivé zvuky.
Smiala som sa ako pomätená, čo donútilo Louisa držiaceho sa za hlavu odtackať sa niekam inam. Tuším si to namieril do vane, po ceste poriadne pošľapal po Niallovi.
Ja s mojou točiacou sa hlavou som sa tackala do kuchyne, pretože som dostala strašnú chuť na Nutellu. S menšími problémami som našla lyžicu a ponorila sa do sladkého pokušenia. Sedela som vedľa sporáku, nohami spokojne húpala a pohmkávala si nejakú neznámu melódiu, keď som pocítila ruku na mojom stehne.
„Mala by si si ísť ľahnúť,“ hlboký hlas ma vytrhol z oparu a s otvorenými ústami som sa zahľadela Harrymu do očí. Zdá sa mi to, alebo ich naozaj má štyri? Zaborila som lyžicu do Nutelly a vopchala mu ju do úst. Neviem, či som sa trafila, pretože som ich videla dvoje.
Potom som ju odložila vedľa seba, a zrazu len Harryho schmatla za tričko a pritiahla si ho k sebe. Mojím alkoholovo - nutellovým dychom som mu oviala tvár a ocitla sa nebezpečne blízko jeho pier. Teraz už boli naisto len jedny, s kúskom čokolády v kútiku. Zotrela som mu ju palcom, a cítila, ako ma objal okolo chrbta.
V kúte mozgu som mala taký ten hlas, ktorý mi stále opakoval, že toto by triezva Will nerobila. „No nedozvieme sa, čo by robila, keďže triezva nie je,“ zamrmlala som a v tej chvíli pritisla moje pery na Harryho.

komentík, maybe? ^^
ľúbim vás xx

11 komentárov:

  1. Podlé od teba nespomenúť múzu menom Maruš :D :D tú, ktorá ťa od nudy zachraňovala sms-kami bez odpovedí :D :D a ktorá si myslí, že sa nato oplatilo čakať a že je to dokonalé a smeje sa :))) :D love you, my monster :D

    (nočná hodina=debilita) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och bože, sou sorry myy deear ehh.. ako je po anglicky múza? :D použijem gúgl :D no každopádne ti ďakujem!! :) love you too, my devil :D

      (zvykli sme si) :D

      Odstrániť
  2. jéééé! je to skvelé, nemôžem sa prestať smiať na ich opilostných scénach :D zlatí sú :D perfektná časť, veľmi sa teším na ďalšiu :* dokonalo píšeš, love ya more honey

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hooooooo, aspoň náznak hot scene (na konci :D )! ♥ Super. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj super, kedy bude ntl8? Už sa teším, časti sù perfect !


    Lauč

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow! pokračovanie a hneď !:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. silno dokonalé! ňoch, ňoch, ňoch..chcem ďalšiu časť :D hneď! :D ;) prepáč, že tak krátko ale len teraz som vstala, myslí mi to menej než obvykle :) tak či tak, láááf júúú ♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to úžasné :)) Priznám sa, že túto poviedku čítam už od začiatku, čo si ju začala pridávať, no nechcelo sa mi písať komentáre. Aj tak by boli stále o tom istom - že je to dokonalé. :) Pokračovanie a čo najskôr! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože , mne tie posledné vety niekoho strašne pripomínajú :DDD Ale , to je jedno :D
    Muaha , je to úžasné , ako vždy a ja fakt neviem čo ti mám k tomu napísať, aby som sa neopakovala takže..
    Takže :D
    Love uuu xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ženy ďakujem strašne moc!! :) časť buď dnes v noci, alebo zajtra, no alebo niekedy, keď ma zase kopne múza :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skvelé...ja z nich umriem smiechom, keď sa ožerú!!!! :D parádna časť!! :)

    OdpovedaťOdstrániť