štvrtok 9. augusta 2012

Never Too Late 05.


Už zase som mala náladu v štýle - nechcem písať, skončím to. Našťastie ma to prešlo, vďaka jednej skupine, ktorá ma v posledných dňoch chytila za srdce :) Sleeping with Sirens sú úžasní :) Hlavne čo majú pár akustických songov, ale všetky od nich mám rada :)
totototo a toto som dnes počúvala najmenej desaťkrát :))
a teraz k poviedke, enjoy♥




Chlad sa mi ako drobné dýky zabodával do tela a ja som sa pritisla pevnejšie k Harrymu, kým sme kráčali po preplnenej ulici. Míňali sme ľudí, ktorí odchádzali z práce, alebo z nákupov s plnými taškami vianočných prekvapení. Hoci bol ešte len november, všetky prípravy k Vianociam boli v plnom prúde.
Harry zrazu zmenil smer a vkročil do malej reštaurácie na rohu ulice. Viedol ma do najzadnejšej časti útulného miesta, kde pri malom stole stáli dve drevené stoličky, na ktorých boli položené vankúše s motívom vianočných stromčekov. Nikde našťastie ani stopa po novinároch, striasli sme sa ich. Vyzliekli sme si kabáty a prehodili ich cez operadlá; len čo som zložila ruky na stôl s červeným obrusom, prišiel ku nám čašník s jedálnymi lístkami.
Rozhodla som sa pre jahodový čaj a nejaké cestoviny, zatiaľ čo Harry si objednal pizzu a mätový čaj.
„Je tu útulne,“ povedala som, keď už pred nami stáli dve šálky, z ktorých sa dvíhala jemná para. Otvorila som vrecúško s čajom a vložila ho do šálky, Harry nasledoval môj príklad.
„Uhm, chodievam sem často. Väčšinou ma nikto nespozná a som za to vďačný.“
„Niekedy je dosť ťažké byť slávny, však?“ spýtala som sa, zatiaľ čo som si do čaju nasypala cukor, vrecúško vytiahla pomocou lyžičky a položila ho vedľa šálky, na zdobený tanier.
„Je,“ súhlasil, „ale mám rád našich fanúšikov. Je to úžasný pocit vedieť, že si pre niekoho vzorom, obdivuje tvoju hudbu, alebo čokoľvek.“
Zdvihla som obočie. „Ty máš obzvlášť veľa fanúšikov, hlavne zo strany dievčat.“
Vyzeral, že nevie, čo by mal povedať, nakoniec si povzdychol. „Neviem, prečo je to tak. Väčšine z nich záleží iba na vzhľade, a nestarajú sa, akí sme vo vnútri. Ale s chalanmi si naozaj rozumiem, a som rád, že som skončil v tejto skupine.“
„Nečakala by som to od teba. Teda, myslím to tak, že ma stále prekvapuješ. Vieš, nie si namyslená hviezdička, aspoň pri mne nie, a to na tebe obdivujem. Dúfam, že ťa sláva nezmení.“ Poobzerala som sa po reštaurácii a pritom prstami bubnovala do rytmu hudby, ktorá sa rinula z malých reproduktorov na stene. Bolo tu poloprázdno, poväčšinou zamilované páry. Harry sem chodieva často... asi sem vodí svoje objekty, aby ich opantal týmto čarom. Môžem povedať, že na mne to veru funguje... Moje myšlienky prerušil Harryho hlas.
„Aj ja dúfam. Keď mám pocit, že by sa to mohlo stať, ozvem sa mojej mame a kamarátom z domova. Vždy ma podporovali, v tom čo som robil a aj teraz sa pri nich dokážem vrátiť k mojej predchádzajúcej osobnosti.“
„To máš šťastie. Bolo to ťažké, odísť zo školy a vzdať sa toho obyčajného Harryho Stylesa?“ Pomiešala som si horúci čaj a odchlipla si z lyžičky. Nasypala som si tam ešte jeden cukor a uprela pohľad na Harryho. Opäť vyzeral zamyslený.
„Ako sa to vezme. V niektorých ohľadoch mi chýba moja anonymita, ale ako som vravel, som rád za všetky príležitosti, čo sa mi naskytli, keď som sa prihlásil do X-Factoru. Odchod zo školy bol trochu ťažší, pretože som mal veľa priateľov, no s chalanmi si to snažíme čo najviac vynahrádzať. A pre teba?“
„Ja si to vlastne ani nepamätám... teda, skôr na to nemám veľmi príjemné spomienky. Ešte v škole sa so mnou veľa deciek odmietalo baviť, kvôli mojim rodičom a tak, nakoniec som sa učila doma. Keď som mala šancu na hudobnú kariéru, učiť som sa prestala, takže teraz som nevzdelaný idiot. Rodičia sa mi vyhrážajú, že ak to bude takto pokračovať, skončím s hudbou a opäť nastúpim do školy. To je jeden z dôvodov, prečo som s týmto súhlasila... nie že by si mi nejako prekážal... myslím...“ zarazila som sa, keď som zbadala Harryho pobavený výraz. „Prepáč, trepem,“ povzdychla som si a zložila si tvár do dlaní, aby som skryla horúčosť, čo sa mi nahrnula do líc.
Pocítila som, ako mi chladné prsty odťahujú ruky a Harry ma prinútil pozrieť mu do očí. „Mne to nevadí, pokračuj.“
Teraz som sa začervenala ešte viac, našťastie vtedy sa objavil čašník aj s naším jedlom. Najedli sme sa v tichosti, len občas niečo poznamenali.
Keď sme sa opäť ocitli na ulici, už bola skoro tma. Ulice osvetľovali výklady obchodov a vianočná výzdoba, stále však boli preplnené ľuďmi. To je proste Londýn.
Harry ma objal okolo pliec a ja som si po kratšom zaváhaní dala ruku okolo jeho pása. Oprela som sa o jeho plece a pomaly sme kráčali naspäť k našim autám, v podzemnom parkovisku.
Zrazu som pocítila, ako mi Harry zapravil za ucho prameň, čo sa mi vyvliekol z drdola. „Vlasy,“ zamrmlal.
Pozrela som na neho so zdvihnutým obočím. „Čože?“
„Prečo máš modré vlasy?“ spýtal sa. Keď sa tak zamyslene mračil, vyzeral úplne rozkošne.
„Prechádzala som obdobím pubertálneho vzdoru, a chcela som si ich zafarbiť na tmavšiu hnedú. Neviem, či to bolo nekvalitnou farbou, alebo tým, že som ju mala na vlasoch príliš dlho, skrátka, keď som si ich sušila, skoro som zinfarktovala. Plán naštvať Claru a rodičov rozhodne vyšiel, len trochu inak, ako som chcela. Nakoniec sa mi modrá zapáčila, a všetci si zvykli, tak si ich tak farbím pravidelne.“
Harry sa zasmial, odhalil jeho zuby a jamky na lícach a ja som sa k smiechu pridala. Zrazu prižmúril oči a zahľadel sa na mňa.
„Čo je?“
„Skúšam si ťa predstaviť s hnedými vlasmi. Nejde to.“
Vybuchla som do smiechu a zvyšok cesty sme komentovali účesy okoloidúcich a ich čiapky.
„Hovorím ti, bol to očividný psychopat,“ oponoval Harry.
„Len za to, že mal na hlave klobúk ako kráľovná?“
„Presne, nikdy nevieš, čo pod ním skrýval.“
„Harry, a nad tým, že by to mohol byť gay, si sa nezamyslel?“
„Vidíš, aj to je možné. Tak psychopatický gay. Niekedy mám pocit, že psychopatický gay je aj Louis.“
„Pri najbližšej príležitosti mu kúp taký klobúk, určite sa poteší.“
„Ďakujem za tip.“
Obaja sme vybuchli do smiechu a až vtedy som si uvedomila, že už sme skoro pri mojom aute. Okamžite mi nálada klesla. Keď som bola s ním, nepripadalo mi, že je niečo falošné. Skôr sme boli obaja uvoľnení a nebolo treba niečo predstierať. Toto bude asi jednoduchšie, než som si myslela.
„Harry, bolo mi s tebou vážne dobre,“ ozvala som sa, zatiaľ čo som vyťahovala z vrecka kľúč a odomkla auto.
Usmial sa. „Aj mne s tebou.“
Postavila som sa na špičky, stiahla mu z vlasov čiapku a postrapatila mu vlasy. Potom, kým som si to stihla rozmyslieť, som ho pobozkala na líce a nastúpila do auta.
„Vidíme sa,“ povedal ešte stále s úsmevom.
„Vidíme sa,“ odpovedala som. „A toto-“ zamávala som jeho čiapkou, „si nechávam.“
So smiechom pokrútil hlavou a zatvoril mi dvere. Narazila som si čiapku na hlavu, naštartovala a zakývala Harrymu. Mohla som povedať, že som sa rozhodne tešila na naše ďalšie stretnutie.

24 komentárov:

  1. Ha-ha-há! :D Som prvá (pravdepodobne xD ).
    Čo povedať. :D Chcem Harryho čiapku. Okamžite. Vlastne chcem Harryho, ale čiapka je jednoduchšia. :D Alebo vlastne... chcem Harryho s čiapkou! :D (Áno, je to môj obľúbenec a úplne mi z neho momentálne d**e. Nie je to až tak veľmi vidieť, však? :D )
    No, a čo sa týka časti, tak...budem ťa musieť sklamať, ale...neviem, čo okrem dokonalé povedať, keďže slovná zásoba na vyjadrenie toho, aké to je, je v tomto momente niekde v riti. :D Takže, uspokoj sa s tým trápnym slovíčkom, nabudúce snáď vymyslím niečo lepšie. -.-"
    A...http://www.youtube.com/watch?v=7HjBq9aZ9cw&feature=related <<--- túto žeriem. :D Aj keď ten začiatok trvá tri hodiny, väčšinou mám chuť si urobiť pri takom niečom aj pukance, ale dnes som odolala. :D
    A zajtra tu chcem vidieť ďalšiu čaaasť! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si prvá :D tak choď do Londýna a vezmi si Harryho aj s čiapkou, ja si nájdem niekoho iného pre poviedku :D veď ktorá by už len odolala čaru toho Stylesa? (ešte sa držím! :D)
      och, ďakujem!! mne stačí obyčajné slovíčko, nenamáhaj sa :)
      tamtá je moja srdcovka :D to poznám :D
      zajtra asi nie, na víkend idem ku kamoške, ale budem sa snažiiť♥

      Odstrániť
  2. úplne úžasné! :) teším sa na pokračovanie a na všetky zápletky, ktorých, podľa toho, ako ťa poznám, nebude málo :D lááf júú xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak niečo poriadne vymyslím, tak bude zápletka :D ďakujem, lááf júú moor xx

      Odstrániť
  3. tak za prvé, som neskutočne rada, že ťa prešla tá nálada so skončením písania, lebo ich veľmi dobre poznám(a zažívam skoro každý deň) a viem čo to stojí opäť sa pustiť do písania...preto veľký obdiv :) ďalej, na túto časť som sa už strašne dlho tešila, a ty si opäť nesklamala, takže moje chuťové poháriky boli naplnené(aspoň na najbližších pár dní) v istých pasážach dokonale rozpoznávam skutočnú "Katie", a spomínam si na detaily z našej poslednej debaty... :) je super, že do toho vkladáš svoju osobnosť :) celkovo ti ďakujem za spríjemnenie dňa, bolo to fakt dobré! :) love ya!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chápem ťa, to človek neovláda, ale nejako sa dokážem prekonať (aj ty!!) :) bez mojej osobnosti to nejde, vždy do každej postavy dávam kúsok seba :) ďakujem, love ya too!♥

      Odstrániť
  4. uf...som brutálne festne veľa rada že ťa tá nálada prešla :D je to úplne njedkhdôshji!! :D och, aj ja chcem Harryho čiapočku :D by som si ju doma vystavila :D :D :D ale nie, taká psycho nie som (ale som) :D ty a tie tvoje vianoce...zas je mi zima...dostala som chuť na čajík (a to čaj nepijem ani keď musím!!) -_- teším sa na ďalšiu, časť, táto časť bola úplne skvelá!! :D ľúúúbim ťáá :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že ľudia pri čítaní mojich poviedok majú chuť na Vianoce :DD a myslím, že moje čitateľky sa o chvíľu zbláznia :D ďakujem, ja viaaaac :D :-**

      Odstrániť
  5. Môj internet sa má zase svoje dni a nenačíta video ani za mrkvu :/ neskôr si pozriem pesničky :D ale krásna časť mimochodom :) strašne ich dvoch spolu žeriem, úplne dokonalý sú spolu :) a vlasy! Keď raz konečne presvedčím mamičku aby mi dovolila ich farbiť tak budú jeden deň modré, druhý ružove, tretí zelené alebo všetko naraz :D (neviem prečo sa mi to tak páči možno som psycho :O :D) trepem ja viem ale tak, čo už? :D nááádherné :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má svoje dni ? :DDDDD daj mu tabletku :DD ďakujem :) ja už som mala červené a asi idem presviedčať na modrú :D :-*

      Odstrániť
  6. Práve som to začala čítať :) prečítala som všetky časti a musím uznať že je to priam dokonalé :) neviem sa dočkať už ďalšej časti, takže dúfam že ju pridáš čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo, nový čitateľ! :) ďakujem, budem sa snažiť ;)

      Odstrániť
  7. Je to superextraultra dokonalééé !!!!
    a idem sa zabiť , lebo som nič dlho nekometovala.. či ? Ja neviem ,to tá skleróza..
    Každopádne , počas čítania som sa škerila ako debil a mama sa bála , žepozerám na fotku polonahého Enriqueho Iglesiasa :D :D Mmmm, to by bol pohľad ^^
    Okej , to je jedno teraz.
    Proste ťa zbožňujeeeeem , muahaha !! xx
    Nabudúce mám prvý koment ja , ha ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz rozmýšľam, že či to na teba tak pôsobí moja poviedka, alebo si taká od prírody :DD ale asi skôr to druhé :DD ďakujeeem!! xxx

      Odstrániť
  8. Neopováž sa ani len rozmýšlať nad tým,že prestaneš písať túto dokonalú poviedku!!! ;-D Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zlatoo , ešte jedna veeec :)))
    Má tento blog povolenie kopírovať tvoju poviedku ? ;)
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/rubrika/just-ordinary-people

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má povolenie, len som môj blog nenašla v zdrojoch :) ale tá adminka sa mi ozývala ;) -Katie

      Odstrániť
    2. o tej stránke viem, keby ste vedeli, koľko som sa s tým dievčaťom nakecala :D

      Odstrániť
  10. ja som tam nasla aj tuto povieku:
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/rubrika/never-too-late

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aloha! Na kupku som si čítala túto časť, ale komentár píšem až teraz.. Ďakujem ZAS A ZNOVA za chladničkové efekty! :D Zamýšľanie nad farebnou hrivou mám na dennom programe, ale ja sa do toho neviem nakopať, možno len nejaké punk pásiky do budúcna :) Ty si brunetka, však? Mám veštecké sklony a prišla som na to podľa typu tvojho písma :D Pfúúú, vážna tvár mi nejde, musím sa zasmiať, Kitty :DD Videla som ťa na fotkách, ktoré sem občas hodíš ;) Už si si zrejme všimla ako čudne som ťa nazvala a už to viac neurobím, keď mi to zakážeš :DD Túto škôlkársku vetu by som mala veľmi rýchlo vymazať, ale keď mám takú crazy náladu, čo už... Prečítaš si to. Na minulom sedení, ste mi slečna dali úlohu pozdraviť brášku. Splnené. Čakám na ďalšiu. Jeho reakcia: Má rada Transformers a zabijácke hry? Zistiť. Nejako som stratila nápady do hlúpych komentov pod tvoje články, takže si idem pustiť Mr. Beana ;))
    Nezabudni na toto; Mám ťa rada, honey :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, som brunetka :D zakazujem, Kitty je takéé... takéé... mačkovské :D nepáči sa mi to :D čítam si to a opäť sa škerím ako bláázon! :)
      takže Transformers som videla iba kúsok, a neviem tak celkom, že či to mám rada :D ale bratranec má kopu tých hračiek, minule som sa s ním hrala :D zabijácke hry nehrávam, opäť len s bratrancom, ale celkom ma to bavilo, takže asi začnem :D ak sa môžem spýtať, ako sa volá bráško? :)
      pusti si čo len chceš, ale komentáre písať neprestávaj! :)
      ja viac;)xx

      Odstrániť
    2. Bráško sa volá Peťo ;)) Tú Kitty som myslela len zo srandy, nebóóój! :D Ja sa škerím ako blázon na každej blbosti, ktorú počujem, vidím, poviem,.. takže nie si v tom najhoršie :D Zabijácke hry odporúčam- je to tá najlepšia možnosť ako si vybiť zlosť, ktorú ja mám v sebe vďaka pár týpkom často :/ Komentáre písať neprestanem, aj keby si kľačala na kolenách a prosila aby som prestala :D
      :)))))))))xx

      Odstrániť