pondelok 13. augusta 2012

Never Too Late 06.


Ako som sľúbila, snažila som sa písať. Musela som sa do toho donútiť, čiže to je také o ničom. Zajtra idem asi na celý deň k babke, takže neviem, či niečo pribudne. Budem mať však snáď priestor premýšľať ;)
Enjoy♥




Doma som na chodbe objavila o dva páry topánok navyše. Boli to chlapčenské tenisky, a už ani tá najúprimnejšia modlitba nemohla zabrániť tomu, že to boli bratovi kamaráti.
Rýchlo som preletela okolo rodičov do svojej izby, aby som sa presvedčila, že je všetko na svojom mieste. Vyzeralo, že sa ničoho nedotkli, ale aby som odtiaľto už nevychádzala. Naposledy, keď tu boli a ja som si bola len pre vodu, našla som svoje podprsenky povešané na kľučkách. A ešte stále nikto neprišiel na to, že súčasťou bratovho oceneného projektu, vystaveného v jeho škole je moja najlepšia podprsenka, ktorú si odomňa „požičal “ na dovolenke.
Zamkla som dvere a snažila sa ignorovať smiech a buchot z vedľajšej izby. Z vlasov som si stiahla Harryho čiapku a hodila ju na svoju posteľ. Až teraz ma naplno zasiahli trasúce kolená, ktoré som celý čas s ním nepociťovala. S výdychom som dosadla na posteľ, matrac pod mojou váhou jemne nadskočil. Rozopla som si veľké gombíky na kabáte, následne ho hodila na zem. Cez hlavu som si prevliekla sveter a vyzliekla si aj ponožky. Už opäť som tu mala hrozný neporiadok. Ja však vždy všetko nájdem, tak nechápem, prečo sa Maya, čo nám sem chodí upratovať, toľko sťažuje.
Potom som si rozopla gombík na džínsoch a štvornožky preliezla k vankúšom, kde som sa s úľavou zvalila.
Nahmatala som Harryho čiapku a priložila si ju k nosu; zhlboka som vdychovala jeho vôňu.
Zacítila som mentol a, samozrejme, vanilku. Ťažké očné viečka mi zastreli videnie po chvíli som upadla do spánku.
..
Bežala som hustým lesom. Predierala som sa húštinami, vo vlasoch a na tvári sa mi zachytávali pavučiny, lístie a vetvičky. Veľký sveter mi padal z pliec, už som sa ani nenamáhala pridržiavať si ho. V ústach som cmúľala mentolový cukrík, po každom prehltnutí mi však v hrdle zostávala trpká pachuť. Nápory vetra prinášali vôňu vanilky, a ja som automaticky krčila nosom a snažila sa zadržiavať kýchnutie. Konce vyšúchaných džínsov boli roztrhané, diery sa mi objavovali aj na kolenách, všade, keď sa zachytili o kríky s ostrými tŕňmi. Aspoň z časti som si rukami zakryla tvár, po tom, čo mi do líca šľahol konár a zanechal za sebou pálčivú bolesť. Znemožnila som si tým výhľad pod nohy, a tak som prehliadla koreň stromu vytŕčajúci zo zeme.
Členok sa mi vykrútil v čudnom uhle, a jeho puknutie v tichu znelo ako výstrel z dela. Chcela som kričať, no nemohla som. Nemohla som ani vstať, a vedela som, že už je blízko.
Pozoroval ma celý večer, a keď sa ku mne priblížil, musela som ujsť.
Za sebou som začula puknutie vetvičky pod ťažkou topánkou a od strachu mi zabehol cukrík. Začala som sa dusiť, nemohla som dýchať. Zúfalo som sa chytila za hrdlo, a oči, z ktorých sa mi valili slzy som uprela hore.
Stál tam, jeho tvár zahalená rúškom tmy. Jediné, čo som rozoznala, bola silueta, a jednoznačne kučeravé vlasy...
Zrazu som sa ocitla priviazaná o koľajnice, ako v starých westernových filmoch. Vedľa mňa na oboch stranách nebolo nič, len vyprahnutá pustatina. Ostrý povrch lana sa mi zarezával do zápästí aj členkov, a ja som sa snažila vyslobodiť. V diaľke som začula zahúkanie vlaku, a koľajnice sa zatriasli pod náporom kolies.
Monotónny zvuk ma privádzal do šialenstva. Vo filmoch sa väčšinou zjavil krásny hrdina, a zachránil zúfalú ženu. Teraz sa však neobjavil nikto. Zbadala som ostré svetlo a vyľakanú tvár vodiča vlaku. Potom všetko zahalilo ticho, no to svetlo tam bolo stále. Niečo ma k nemu strašne priťahovalo, ale musela som sa prebudiť. Musela som, no nemohla. Stále mi svetlo rezalo oči, a bola by som prisahala, že som pred sebou zbadala chladne smejúceho sa chlapca. Chlapca s kučeravými vlasmi...
..
Prudko som sa nadýchla a otvorila oči. Celá som sa klepala a po krku a chrbte mi stekali kropaje studeného potu. V ruke položenej vedľa tela som zvierala čiapku. Uvoľnila som zovretie a hodila ju na zem.
Bol to len sen. Len sen. A čo tam robil Harry? Teda, ak to bol on, ale iného človeka s takými vlasmi nepoznám.
S poslednými zvyškami síl som si vyzliekla džínsy, a skrútila sa pod paplón do klbka. Zatvorila som oči, a snažila sa výjavy dostať z hlavy.

17 komentárov:

  1. zase to bolo úžasné! :) použila si slová, ktorým sa ja zo zásady vyhýbam, lebo mi prídu také...divné, ale keď som ich teraz čítala, perfektne mi tam pasovali..to dokazuje to, že slová vyberáš fakt ohromne :) úplne som ten sen videla pred sebou, takže taká trošku hororová nálada...ale horor ešte len príde, keď vyberiem o chvíľu z mrazničky tú tortu, čo celý deň robím :D a vieš čo? pozývam ťa na ňu(ak teda bude jedlá) pretože každú kapitolu treba poriadne osláviť ;) love ya♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a musíme osláviť tvoje komentáre, veď od takej spisovateľky je táto pochvala úžasná :) ďakujem! hororovú náladu som mala, keď som to písala, ale som celkom zvedavá na tú tortu :D rozhodne prídem :)) love ya too♥

      Odstrániť
  2. Úžasné! Ja nechápem prečo hovoríš, že je to o ničom! Je to proste perfektné :) sen, musím súhlasiť, hororový :D Harry také niečo nikdy neurobí.. :D Ani vo sne :DDD neviem si ho ani predstaviť s takým diabolským úsmevom :DD jáj dokonalé to je :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pretože som sa k tomu dokopala a nepísala som to tak.. tak od srdca! :D ja si ho práveže presne viem predstaviť s diabolským úsmevom :DD ďakujem :-*

      Odstrániť
  3. perfektnéééé! tie tvoje opisy ♥ ja z nich nemôžem :) proste dokonalé, to je to slabé slovo, ktoré používam dosť často a aj tak nikdy nestačí na túto poviedku! čo poviedku? tvoje písanie! ;) už ani enviem čo píšem... lááf júú móór! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja stále hovorím, že radšej opisujem :D ďakujem moc, lááf júú d mouust! xx

      Odstrániť
  4. je to úžasné :)) krásne teším sa na ďalšiu perfektne píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katie! to je uplne super! zboznujem tieto casti! :) uplne super , ja neviem co ti napisat! :D kazdy den sem chodim pozerat ci neni nova cast.... aj 5 krat do dna :) .. SUPER !!! :)

    ¤LAuč

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som poslednááá.. už zase! :O No, možno by som nebola, túto časť som čítala včera o polnoci a v polo spánku, by som ti sem napísala len dve slová; Chcem. Spať. a tradičné x-ko :D Prosím ťa, už nikdy nehovor, že časť bola o ničom! Vyvedieš ma z miery a to robia fakt len odvážlivci, aby nezažili výbuch inak spiacej sopky! Nehraj sa na drsňačku!- Prosím ťa! Boj anjel vs. čert ;) Kto vyhrá? Tradične čert :D Takže ideš ku babke.. Uhm, až na jednu maličkosť, nemá internet! tam chodím rada, zvyčajne s niekoľkými novými poviedkami v hlave a zdvojnásobenou váhou :D Keď ide o poviedku, ešteže bráška nie je v puberte a nevystrája to, čo Willin :) To je všetko, čo ti k tomu poviem...
    P.S. Týždeň bez pridania?! :O A čo naše sedenia? To sa mám vážne ísť vyspovedať do kostola, ako minule? Ach jóóó! Budeš mi chýbať :/
    Pridávam veľa x, aby si mala zásobu do týždňa! :D
    Love youuuu very much!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie si posledná :) aj by som ti tu napísala slohy, ale naozaj sa nemôžem sústrediť, keď mi za ušami oco prerába kúpeľňu :D k babke len na jeden deň som mala ísť, ani som nešla, ale nabudúci týždeň idem naozaj na týždeň, ako si vedela? :D
      for mi, bihajnd mi, choď aj do kostola :DD ale ešte pridám pár článkov snáď, tak tam sa môžeš rozlúčiť a vyspovedať ešte :D love yoou moore! xx

      Odstrániť
  7. Ten sen. ♥ :O Parádne napísané, všetko, opisy ti fakt perfektne idú. ;) Som zvedavá, či to, čo sa jej snívalo, bude niečo znamenať alebo nie. :D
    Teším sa na ďalšiu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nad tým som už aj ja uvažovala, a odpoveď milej Marušky bola, že ak ju nechcem zabiť, tak nevie :DD ďakujem ♥♥

      Odstrániť
  8. akože...to čo sa jej za blbiny sníva?!?! :D je to úplne dokonalé, tvoje opisy sú beautiful <3 ľúbim to a moooocno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj,nehlásneš prosím tady (http://miniaplikace.blueboard.cz/hlasovat-kwtt) pro dívku číslo 9 ? předem dík,oplatím jestli chceš.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť