sobota 13. októbra 2012

Never Too Late 27.


Poviedka dopísaná. Toto je predposledná časť. Nejdem sa tu rozpisovať, viem, že ste čakali, že táto poviedka bude dlhšia, to aj ja. Len nejak už nemám silu ju naťahovať... enjoy♥





Will

„Ja viem Eleanor... aj on mne,“ vzdychla som do telefónu. Zrazu ma za nohu potiahla malá sesternica a uprela na mňa nedočkavé oči. „Počuj, musím končiť. Ešte sa ozvem.“
„Jasné. Drž sa.“
S Eleanor som volala asi po stý krát. Vypytovala som sa naňho. Stále to bolo rovnaké. Nespamätal sa, tak isto ako ja.
Kvokla som si a pozrela na Becky. „Čo moja?“
„Kedy budú tie palacinky?“
Pokrčila som nosom. Na jedlo som nemohla ani myslieť. Postavila som sa a prešla k stolu, kde ležala nedokončená palacinka. Natrela som na ňu nutellu a poriadnu vrstvu šľahačky, potom posadila Becky na stoličku a postavila to pred ňu.
S nechuťou som sledovala, ako jej palacinka mizne v zababraných ústach. Uprela som pohľad na svoje bledé ruky, cez ktoré presvitali žily. Zo zápästí mi vytŕčali kosti, mohla som si zrátať rebrá, či stavce. Nemohla som tomu zabrániť, rapídne zo mňa ubúdalo. Nedokázala som sa však prinútiť k jedlu.
Často som uvažovala, či bol dobrý nápad prísť do Ameriky. Akoby som sa tu mohla schovať pred sebou, či ostatnými. Niekedy som bola rada, že mám spoločnosť malej sesternice. Nevedela, čím si prechádzam, nestarala sa o to. Jej detská nevinnosť ma udržiavala pri živote.
No skúmavé pohľady mojej tety ma znervózňovali. Našťastie po tom, čo som jej všetko povedala sa už viac nepýtala a nechala ma samú.
„Will, kde býva Boh?“ Moje myšlienky prerušila Becky a ja som zostala úprimne zaskočená. „A–ako to myslíš?“
„Mamina mi o ňom rozprávala a mňa by zaujímalo, či má v nebíčku nejaký dom. Alebo spáva na obláčiku?“
„Čo ti o ňom hovorila?“
„Keď som zaspávala... vravela mi niečo, že je to nespravodlivé. Že by si nemala takto trpieť. Ale vážne by ma zaujímalo kde býva!“
Becky zoskočila zo stoličky a postavila sa predo mňa. Špinavé ruky si založila v bok, čo okamžite vytvorilo škvrny na jej bielom tričku.
„Myslím si, že sa vznáša na obláčikoch. Sleduje všetko na zemi aj so svojimi anjelikmi. Aj ty máš svojho anjelika, ktorý na teba dáva pozor.“
„Aj ty máš nejakého?“
„Neviem, zlato,“ odvetila som jej a zdvihla si ju do náručia. „Poď, teraz ťa umyjeme.“
...
Dvere mi otvoril prekvapený Louis. Pozeral na mňa ako na ducha. „Nemala si byť v Amerike?“
„To je dlhý príbeh... je tu Harry?“ spýtala som sa rýchlo, ani som nečakala na odpoveď a prešmykla sa okolo neho. Celú cestu som nad tým uvažovala. Čo mu poviem, čo urobím. Nakoniec som to nechala na improvizáciu.
Len čo som dorazila do Harryho izby, vedela som, že niečo nie je v poriadku. Izba bola prázdna, až na pár kusov nábytku. Môj zrýchlený dych sa ozýval v prázdnom priestore.
Ako vo sne som sa vrátila za Louisom. Opieral sa o stenu a opatrne sledoval moje pomalé kroky.
„Louis... kde je Harry?“ Nič nevravel. Srdce mi začalo biť rýchlejšie. „Louis!“ 

9 komentárov:

  1. :O kde je Harry?? takto to chceš ukončiť?? dokonalý príbeh, zbožňovala som ho, milujem, ako píšeš, všetky dokonalé veci, ktoré si kedy napísala :D love ya :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to čooo je ? :OOO jak to ? :O inak úžasné ako vždy :) nádherné :)! krásne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. napadli ma vsetky mozne varianty toho kde by mohol byt.. len dufam ze ani jedna nebude pravdiva a ze tento pribeh skonci dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  4. happy end... prosim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Where's Harry?! Where the hell is Harry?! No ták Katie, kde je?! Zabiť si ho nemohla to by nebol Louis taký kľudný hmm. presťahoval sa? Letel za ňou? Je na liečení? Či psychiatrii? Bude Epilóg? Bude však? :D Milujem štýl tvojho písania :) A milujem aj túto poviedku a aj všetko čo napíšeš :) Budeš písať niečo nové? alebo si dáš pauzu a tak budeš písať niečo nové? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dopekla ja som zabudla že budeš písať niečo nové! :D Dnes som mimo zabudni na túto otázku okej? :D:D

      Odstrániť
  6. Šak on šiel domov za rodinou nie? Do Homles Chapel......však to bolo v minulej časti :D....tak nestresujete :D.....mimochodom skvelá časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Áno, ďakujem Anonymovi predo mnou kvôli ktorému nemôžem napísať tú vetu... Ale ja si neviem pomôcť! WHERE IS HARRY?! Dobre, nech je radšej v Holmes Chapel, než keby to malo skončiť tragicky... Alebo? Katie, nenaťahuj náš! :) Očakávam časť, a mimochodom, táto bola fakt strašne skvelá! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opakujem sa po ostatných komentároch, soo Where´s Harry?! Dúfam, že baby predo mnou majú pravdu a náš kudrnáč je v Holmes Chapel... inak... to ešte domyslím, čo s tebou urobím :D :P Tá malá Becky ma teda prekvapila :) Keď som bola ešte maličká a cestovali sme do Grécka, sedela som v lietadle pri okne (ako inak :D) a zapárala som do mamky, že kde sú tí anjeli, lebo všade nás učili, že žijú v nebi, nee :D Tak na tých obláčikoch teda nesedeli, lebo sa neukazovali ľuďom, taká bola vtedy moja teória :) Takže toto je predposledná časť, keď to správne chápem a zrejme bude aj epilóg :) Dúfam, že happyend :) Hope, hope, hope! ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť