sobota 3. novembra 2012

Firefly.

Keď som toto písala, neskutočne som plakala. Neviem, asi to ani smutné nie je, a zase mám len jednu zo svojich nálad. 
song :)




Darling,
Pamätáš si naše prvé ráno, keď sme sa zobudili vedľa seba? Vždy budem spomínať, ako sa tvoje mihalnice jemne zatrepotali, keď si otvárala oči a vzhliadla na mňa. Tvoje vlasy vyzerali ako vrabčie hniezdo a na líci si mala odtlačok od vankúša. Ale jedna vec, čo vo mne zarezonovala, bol ten úsmev, ktorým si sa na mňa usmiala, akoby som bol jediná osoba, ktorú by si chcela vidieť vedľa seba. To je niečo, čo si uložím navždy.

S láskou, Louis.
_____________________________
Darling,
Ráno, keď som sa zastavil v parku, videl som prechádzajúci pár. Nezáleží na tom, koľko párov uvidím, vždy som fascinovaný ako do seba zapadajú. Núti ma to premýšľať ako presne my zapadáme. Po chvíli som si uvedomil; vyvažujeme sa navzájom ako nikto iný. Ďakujem, za držanie ma pri zemi.

S láskou, Louis.
_____________________________
Darling,
Prepáč, že sa tak často hádame. Dnes som videl film, kde sa hlavné postavy hádali pre tie najnepodstatnejšie maličkosti. Je mi to naozaj ľúto. Viem, že som nemal byť taký prudký, ale myslím, že som ťa len chcel prinútiť vypočuť si môj názor. Už sa viac hádať nebudeme.

S láskou, Louis.
 ____________________________
Darling,
Pamätáš si, keď som ti prvýkrát povedal, že ťa ľúbim? Smiala si sa a ja som sa rozčúlil. Skoro som odišiel, ale ty si ma zastavila, prikázala mi sadnúť a povedala si mi, že si sa smiala len preto, lebo to bola tá najkrajšia vec, čo ti kedy kto povedal. Ľúbim ťa. Ľúbim ťa.

S láskou, Louis.
 ____________________________
Darling,
Cítiš tú zmenu vo vzduchu? Listy sa menia a opadávajú. Jeseň mi ťa vždy pripomína. Dnes som si kúpil škoricové latté. Chutilo by ti.

S láskou, Louis.
____________________________
Darling,
Pamätáš si na náš prvý bozk? Napriek tomu, že tá situácia bola všelijaká, len nie romantická, bol to asi najromantickejší bozk v histórii. Nasnežilo, a ty si ma prinútila ísť sa s tebou korčuľovať. Bola si strašná. Keď sa ti znovu šmyklo, stiahla si ma dolu so sebou a naše tváre sa zrazili. Bozky s príchuťou krvi by nemali byť sladké. Vyzerala si, akoby ťa niekto zmasakroval, ale nikdy som ťa nevidel usmievať sa tak veľmi. Milujem, ako sa usmievaš po bozkoch.

S láskou, Louis.
____________________________
Darling,
Prichádzajú sviatky. Všetko vyzerá úžasne. Vždy si mala honosný zmysel pre dekoráciu. A ja som si myslel, že červená v spálni je trochu prehnaná. Zdobenie stromčeka nemá svoje čaro.

S láskou, Louis.
____________________________
Darling,
Keď som ti začal nechávať tieto listy, myslel som si, že sa veci aspoň trošičku zlepšia. Myslel som, že rozprávanie k tebe, nezáležiac na tom, či ma počuješ, alebo nie, to uľahčí. Mýlil som sa. Tak strašne som sa celý čas mýlil, nerozumne som predstieral, že všetko je v poriadku. Ostatní si to tiež všimli. Som unavený z boja. Som unavený z dotláčania sa k tomu, aby som videl lepšie veci v živote. Som unavený z prebúdzania sa v posteli s tvojou stranou studenou a prázdnou. Som unavený z robenia dvoch ranných šálok kávy namiesto jednej, aby som mohol predstierať, že každou sekundou zídeš dole a vypiješ tú svoju. Som unavený z hovorenia ostatným, že budem v poriadku, keď nebudem. Som jednoducho unavený.

Keď mi povedali, že si preč, nereagoval som. Nežmurkal, nedýchal, len som tam stál. Čo urobíš, keď počuješ, že dôvod, pre ktorý žiješ, nežije? Čo urobíš, keď jediná vec, okolo ktorej sa točí tvoj život prestane existovať?

Nie si tu so mnou, a všetko mi ťa pripomína. Nemôžem ísť nikam bez toho, aby som na teba nemyslel, a bolí to. Chcem vidieť tvoj úsmev. Chcem počuť tvoj smiech. Povedz moje meno. Povedz čokoľvek. Povedz mi, že nie si naozaj preč, pretože ja neviem, čo mám robiť. Som tak stratený. Som stratený a potrebujem ťa tu so mnou. Potrebujem ťa.

S láskou, Louis.
_____________________________
Darling,
Všetko najlepšie k narodeninám. Po poslúchnutí Harryho rady, je to už šesť mesiacov, čo som ti nechal list na hrobe. Keď spievam, pripomína mi ťa to ešte viac, pretože ty si bola tá, ktorá ma k tomu viedla. Povedala by si mi, nech sa posuniem ďalej. Nedokážem to. Nelepší sa to. Želám si, aby si tu bola a veci sa dali do poriadku. Venuj mi úsmev. Len jeden.

S láskou Louis.
____________________________
Darling,
Mal som ďalší sen s tebou. Opakujú sa menej často, a to ma desí. V tých snoch si šťastná. Vždy si tak šťastná, a ja ťa počujem, vidím ťa, cítim ťa a na noc viem, že si tam. Zaujímalo by ma, či mávam tie sny, keď ma navštíviš. Prosím, neprestávaj ma navštevovať.

S láskou, Louis.
____________________________
Darling,
Je to rok. Myslím na teba denne, ale spomienky blednú. Viem, že si pri mne. Povedala si, že ma nikdy neopustíš.
Toto je moja rozlúčka. Neprestanem sem chodiť, ale už ti nenapíšem. Posuniem sa. Chcela by si, aby som zostal silný.
Ďakujem ti za všetko.
Milujem ťa. Budem čakať, až sa znova stretneme.

S láskou, Louis. 

18 komentárov:

  1. plačem!! Bože môôj. nádherné! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. slzy v očiach, toto je niečo úžasné...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neskutočne nádherné ... plačem :'/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čože?! :O asdfghjk!!!! plačem, plačem, plačem.... dokonalé,úžasné, jedinečné, vynikajúce...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je tak nádherné, najkrajšie, čo som kedy čítala

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty si ma rozrevala... Pri tej predstave... Ach Bože... Je to krásne...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katie, Katie, Katie! Prečo mi to robíš?! práve som sa namaľovala a po prečítaní je moja polhodinová snaha preč :( je to krásne, smutné, dokonalé a neskutočné... :) *Nell

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádhera.. od prvej vety som si hovorila nech sa nerozplačem.ale keď som videla toto --> Dnes som si kúpil škoricové latté. CHUTILO BY TI.... sa moje slzy začali liať (doslovne) na klávesnicu... milujem, keď niekto dokáže písať tak, že ostatných to dojme (alebo ako to nazvať)..a ty tak píšeš.. a toto bolo jednoducho prenádherné :')-Tins

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dievča... Rozplakalo si ma.... Úprimne a nefalšovane si ma rozplakala... Vážne nádhera....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja..nemám slov..tak som este pri žiadnom príbehu...dokonca ani knihe neplakala a a ty si to zmenila:) je to aaaach :)proste toto je to najdokonalejšie čo som kedy čítala:) nádhera:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bože môj, krokodílie slzy mi zmáčajú špirálu a bráška sa na mne smeje :'D Tvoje jednodielovky sú diela hodné cien.. a ako som už spomínala, páčia sa mi najviac zo všetkých blogov :) Čo už na robíš, budeš ma mať navždy na krku :P :D Lovely♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Laska :)) nadherne :) krása :) si najlepšia spisovateľka na svete ano spisovateľka! :d :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Katie...fakt, že tých one shotov o 1D som už maximálne presýtená môže byť akokoľvek pravdivý, ale toto ma chytilo za srdce♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úplne nádherné... čítam si znova a znova s pustenou priloženou pesničkou ♥ úžasné .. úplne to dostalo moje romantické a citlivé ja :D :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. revem ako dieťa.. je to nádherné.. ♥ ♥ x x

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Aaaaaaaaaaaaw! :3
    Toto bolo...dokonalé. ♥
    Naozaj nádherná a prepracovaná poviedka. :)

    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Brečím jak želva (koritnačka) :'( :'( :'( dokonalé ...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Bože môj, je pol noc a ja plačem jak zmyslov najatá! Dokonalé:(

    OdpovedaťOdstrániť