piatok 25. januára 2013

Let Me Love You 17.




Na perách mi zostali slová, ktoré som chcela tak strašne vysloviť, ale niečo ma v tom zadržalo. Za Liamom buchli dvere a ja som sa čelom oprela o stenu. Zaprisahávala som sa, že už nebudem plakať, ale nemohla som si pomôcť. Vzťah na diaľku nie je presne moja šálka kávy, no budeme to musieť prežiť. Už teraz mi chýbal.
Možno som to preháňala. Možno som to prehnala aj cez deň, s Danielle. Uvažovala som, či som sa jej predsa len nemala ospravedlniť, ale moje myšlienky prehlušili obavy. Obavy hlavne o vzdialenosť medzi nami. Bol to iba môj tretí vzťah, a dúfala som, že mi vydrží tak dlho ako tie predchádzajúce, ak nie ešte dlhšie. S Liamom to však bolo iné... tým, že tak veľmi závisel od jeho kariéry. Neprekážalo mi, že to nebolo verejné, ale nebudem klamať, Danielle mi prekážala. Dala som jej to jasne najavo.
Povzdychla som si a zahryzli sa do mňa pochybnosti. Bez zaváhania by som Liamovi sľúbila, že naňho nezabudnem a nenájdem si nikoho iného. No pri ňom som si nebola taká istá... Verím mu, a viem aký je, no stále tam bola Danielle a manažment. A ja som bola presvedčená, že diaľka nebude náš jediný problém.

Ráno som ako bez života nazrela do prázdnej chladničky, a tam bol prilepený lístok, jeden z tých v tvare srdiečka čo som mala položené v obývačke. Nezabudni nakúpiť ♥
Zovrelo mi hrdlo. No, už je neskoro mi to pripomínať. Zatvorila som chladničku a namiesto toho sa natiahla k skrinke so sladkosťami. Najskôr som si to nevšimla, ale na zem sa zniesol ďalší lístok. S úsmevom som ho zdvihla, ale v očiach som mala slzy. Myslím na teba ♥
Potlačila som vzlyk. Kedy to stihol? Pravdepodobne včera ráno, keď som odišla. Hekticky som otvárala ďalšie skrinky, a objavila som ďalšie dva lístočky s nápismi Nezabudni na mňa Chýbaš mi.
Pritisla som si ich k hrudi, znovu som bola na pokraji zrútenia sa. Trasľavo som sa nadýchla a potom si tie lístky vložila do tašky.
Pokojným krokom som sa vydala k dverám, v ruke ešte stále pre istotu zvierajúc vreckovku. Zamkla som, zbehla dva schody a otvorila dvere, čo viedli von. Vzápätí ma oslepili blesky fotoaparátov a ja som zalapala po dychu, keď sa na mňa vyhrnuli paparazzi a začali kričať otázky, z ktorých som vyrozumela akurát tak slečna Rogersová Liam Payne.
Preboha. Nahmatala som za sebou kľučku a rýchlo vkĺzla naspäť dnu. Srdce mi divo tĺklo a zaprela som sa chrbtom o dvere, dúfala som, že sa nebudú pokúšať dostať dnu. Nie, nie, to nemôže byť pravda, opakovala som si v hlave. Ako sa dopekla o mne dozvedeli? Žeby ešte z práce? A ako sa teraz vlastne vôbec do práce dostanem?
Dostala som sa do môjho bytu a trasúcimi prstami som zamkla, potom pozastierala všetky závesy a v panike si sadla na kuchynskú dlažbu, kolená pritisnuté k hrudi. Bola som vystrašená a zmätená. Zovrela som do ruky mobil, až mi zbeleli hánky a zavolala som Mary. Srdce mi ešte stále búšilo o hrudný kôš a v očiach sa mi zbierali slzy. O toto som predsa nestála.
„Mary?“ zašepkala som.
„Tia? Deje sa niečo?“ v jej hlase zaznela starosť.
„Dnes pravdepodobne neprídem do práce.“
„Prečo šepkáš? Čo sa stalo?“
„Pred domom mám kopu paparazzov. Ja neviem, čo mám robiť a bojím sa.“ Teraz sa mi slzy spustili dolu po lícach a smrkla som.
„Bože, to kvôli tomu chlapcovi?“
Prikývla som, no potom som si uvedomila, že ma nemôže vidieť. „Áno.“
„Zostaň vnútri, idem po teba...“ Ani nestihla dohovoriť, keď som ju prerušila. „Nie, nechoď. Ja to zvládnem, len–len to povedz Beatriz, dobre?“
„Fajn. Zlatko, nepanikár, dýchaj. Napokon odídu, nenechaj sa rozhodiť, dobre?“
„D–dobre,“ vzlykla som a potom zložila.
Po štvornožky som prešla do obývačky a pritom som si utierala slzy. Natiahla som sa po laptop, čo ležal na zemi a zapla ho.
Prstami som si netrpezlivo klopala po kolene a snažila sa zastaviť slzy, čo sa mi stále valili po tvári. Keď sa mi konečne načítal internet, mala som tak rozmazaný pohľad, že som ani nevidela na písmenká. Znovu som sa trasľavo nadýchla a trochu sa upokojila.
Slabými prstami som tam naťukala stránku bulvárneho magazínu a prehľadávala novinky.
VYPÁTRALI SME:
Asi pred tromi týždňami sa spevák zo skupiny One Direction objavil so záhadnou dievčinou, a teraz sme ich znovu prichytili spolu a konečne sa dozvedeli, kto tá „neznáma“ je. Dvadsaťjeden ročná redaktorka, Cynthia Rogersová, dcéra známeho Christiana Rogersa, majiteľa sietí hotelov po celom svete... pri tomto mi prišlo zle. Napriek tomu som pokračovala v čítaní.
Liama Payna sme už nezastihli, dnes skoro ráno odletel aj so zvyškom skupiny lietadlom naspäť do jeho rodnej Veľkej Británie. Očividne však včerajší večer strávil aj so slečnou Rogersovou.
Boli tam pridané fotky nás dvoch, ako vystupujeme z auta, pred mojím bytom. Nemala som potuchy, kedy to niekto stihol odfotiť.
Bol to len chvíľkový úlet? Alebo niečo vážnejšie? Každé hviezdičky očividne majú svoje maniere. A ako sa k tomu vyjadrí samotný Liam a jeho priateľka, Danielle Peazer? Pokúsime sa vypátrať viac...
Obliala ma horúčava. Ako to, že som s takýmto niečím nepočítala? Kde je Liam, keď ho potrebujem? 

Uhm, takže.... komentár? Či sa ani nemám pýtať radšej? :)

8 komentárov:

  1. jéééj :)) kráásne :) a presne! kde je ten Liam ked ho potrebuje ??? -_- :DD dokonalé to je :) šup dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katarína! Nie, nie, nie! Nenechávaj nás v takomto napätí, najmä nie v piatok o trištvrte na dvanásť! Och, čo mám teraz akože robiť? Na vytrhanie si vlasov som až príliš samoľúba, takže mi zostáva už asi len zaľahnúť do postele a rozmýšľať, čo akože bude ďalej. Aj tak na to neprídem, ale aspoň trošku nádeje. Ďakujeme♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super!! Tesim sa na dalsiu :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. po dlhšom čase sem prídem a čo vidím 2nové časti Let me love you! Hneď som si ich prečítala (samozrejme zo tajeným dychom :D) krásne tak jak vždy, pevne verím že tu už čoskoro nájdem novú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ♥ Som drogovo závislá od dokonalosti čo píšeš!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si proste perfektná..ale užaj daľšiu časť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chuderka Tia, teraz toto ťažké obdobie musí zvládať sama, no kde je ten Liam, keď ho najviac potrebuje?! :) super časť, ako vždy :) Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Posmievam sa ako blbec, čítam akoby ma naháňali a čím viac tým ďalej sa mi to páči. Jáááj nedávno som objavila tvoj blog. Najprv som nemohla dýchať z jednodieloviek a včera som sa dostala aj k tomuto :O Ľutujem že som sa sem nedostala skôr. Krása, počítaj s novou čítateľkou :) xx

    OdpovedaťOdstrániť