štvrtok 14. februára 2013

Let Me Love You 23.


Nech sa páči, ako som sľúbila. Zajtra ráno odchádzam, ozvem sa teda niekedy o týždeň :) Love you guys xx



Liam

Sledoval som, ako sa Cynthia smeje na niečom, čo povedala Danielle, nevenoval som pozornosť konverzácii. Ani som nestihol zaregistrovať, kedy sa z nich stali také dobré kamarátky. Budem jej musieť neskôr poďakovať.
Moja Cynthia. Konečne sme boli spolu. Nikdy som nechcel, aby sa na mňa vôbec hnevala. Nechcel som, aby na mňa hádzala vinu za niečo, čo som ani nemohol ovplyvniť. Aké jednoduché je však prirobiť na ruku prsteň, manažment zariadi všetko.
Tiine dlhé vlasy jej splývali na plecia a matne sa leskli pod svetlom, čo vychádzalo z lampy nad našou hlavou. Sedeli sme v Louisovom byte, a Tia aj s Danielle sa nakláňali nad niečo, čo im ukazovala Eleanor. Občas sa na mňa obzrela a venovala mi úsmev, taký, čo mi roztancoval srdce a ja som ho bezmyšlienkovite opätoval.
Cez telefón sme si toho veľmi nevysvetlili, a z očí do očí... No, najskôr sa kričalo a potom sa to neočakávane zvrhlo. Nie že by som sa sťažoval, práve naopak. Teraz som bol rád, že sme spolu. Keď sa jej na tvári opäť mihol ten šťastný úsmev, rozhodol som sa.
„Chalani?“ oslovil som ich. „Mohli by sme mať zajtra poradu? Aj s Paulom, niekedy poobede.“
„Jasné, čo sa stalo?“ odpovedal mi Harry, keď zdvihol pohľad od tabletu.
„Všetko vám vysvetlím.“
„Dohodneme sa o tom neskôr, okej?“ povedal Niall a ja som prikývol, potom upriamil pozornosť k televízii.
 „Li?“ Zdvihol som pohľad a zaostril na Tiinu tvár.
„Áno?“ Pritiahol som si ju za pás k sebe.
„Nič, ja len že si vyzeral nesústredene. Deje sa niečo?“
Namiesto odpovede som sa na ňu zaškeril a ona po chvíli tiež kútiky úst povytiahla do úsmevu. „Čo jee?“ Šťuchla mi do boku, no ja som sa nahol a pobozkal ju na nos. Potom na líce a jemnými dotykmi som prešiel až ku kútiku jej pier.
Z úst jej unikol smiech a pritúlila sa bližšie ku mne.
„Bože, tak strašne ťa ľúbim,“ zamrmlal som jej do vlasov, a pocítil som, ako stuhla.
Prišlo mi zle od žalúdka. Payne! Ty idiot! Nadával som si v duchu. Zase som to pokazil?
„Aj ja teba, ty hlupáčik,“ povedala potichu a tvár si schovala v mojej mikine.
Nemohol som si pomôcť, a usmial som sa ešte širšie, než kedy predtým. Nezáležalo na tom, že to nebol ten najromantickejší moment, alebo perfektne načasovaný, ale keď Tia zdvihla hlavu aby sa na mňa pozrela, vedel som, že to bolo správne. Bol to ten perfektný moment pre nás dvoch.
...

Pocítil som, ako mi po ruke jemne prechádzajú prsty, a snažil som sa potlačiť úsmev, no neúspešne. Rozlial sa mi po tvári a zhlboka som sa nadýchol. O chvíľu sa na mňa prevalilo iné telo a ja som opatrne otvoril oči. Stretol som sa so známym Cynthiiným pohľadom, v očiach jej zaihrali iskričky a sklonila hlavu. Bozkami mi zasypávala celú tvár, a ja som ju so smiechom objal okolo pása.
„Čo to do teba vošlo?“ spýtal som sa, keď sa odtiahla aby mi znovu pozrela do očí.
„Dobré ráno,“ zaškerila sa, neodpovedajúc na moju otázku a potom mi venovala ďalší bozk na krk a nahú hruď. Zostala ležať, iba počúvala tlkot môjho srdca, ktoré sa rozbúchalo už len jej prítomnosťou.
„Už som ti vravel, že si mi strašne chýbala?“ zamrmlal som, a bezmyšlienkovite chytil prameň jej hnedých vlasov.
„Asi stokrát,“ vydýchla oproti mojej koži a po chrbte mi prebehli zimomriavky.
„Tak ešte raz. Chýbala si mi.“
„Ty mne nie.“ Zvedavo vzhliadla do mojej tváre, akoby čakala na reakciu a ja som odul spodnú peru.
„Au, to bolelo.“
Ústa sa jej roztiahli do lišiackeho úsmevu, odhalila rad bielych zubov, a ja som si nemohol pomôcť. Prevalil som sa tak že ona bola naspodu, a vydýchol som tesne oproti jej perám.
„Toto oľutuješ.“ Jednou rukou som ju chytil za zápästia a uväznil jej ich nad hlavou, zatiaľ čo druhou som sa natiahol k jej bokom. Pošteklil som ju a ona vykríkla, zároveň s tým veselým smiechom.
„Pre–staň, PAYNE!“
„Inak čo?“
Namiesto odpovede mi silno zahryzla do ramena a ja som ju od prekvapenia pustil, čo využila a vyšmykla sa spopod mňa.
Rozutekala sa zo spálne, ja vzápätí za ňou a medzi kuchynskými dverami sa mi ju podarilo chytiť. Podrazil som jej kolená a vyhodil si ju do náručia. Nemala na sebe nič, len moje veľké tričko, a ja som pritisol nos k jej krku a nadýchol sa tej známej vône. Potom som ju na oplátku uhryzol, a zavrčal. „Povedz to!“
„Zlož ma dolu!“
„Nie.“
„Chýbal si mi!“ vykríkla a snažila sa mi vymaniť z náručia. Zložil som ju na zem a s rukami na jej bokoch ju otočil k sebe.
„A...?“
Sklonila pohľad, a hovorila takmer šeptom. „A... ľúbim ťa.“

Keď sa vrátim očakávam aspoň 10 komentárov, inak ma sklamete:)

14 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juuuuuuuuuuuuuuj :))) dokonalosť :)) kráásne :) juuuj :) to je takéé áááááá :) aj ja chcem také dačo:) sa tu usmievam na monitor ako dilino .. :) ale ked ja si neviem pomocť :) to je DOKONALE:) SAšKááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne, ja neviem čo ešte povedať :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne :D :D romantické :D :D krásne, dokonalé... neviem nájsť veľa vhodných slov. Veľký obdiv a hlboký rešpekt pred tvojimi poviedkami. Liam a Tia sú krásny pár! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hell yeah! :3
    Všetko sa na dobré obrátilo! :D :D ♥
    Teda...dúfam. :O :D
    A uži si to tam! :-*
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Závislisť totu tu :D som happy že sú opäť spolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. óóó bože <3

    - ajč

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aww...rozkošne...rozplyvam sa...nadhera :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný díl, jsem ráda, že se udobřili :) Těším se na pokračování!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. už druhý raz som sa sem vrátila, aby som si túto časť ešte raz prečítala .. a stále som z toho paff!! :D :)) ... BEAUTIFUL!!! :**

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, mám nový blog http://directioner-fromnarnia.blogspot.sk/ :D Prosím ak by si bola taká zlatá check :D :

    OdpovedaťOdstrániť