sobota 18. mája 2013

Life Goes On 20.

Morning:) kto sa vyspal tak dobre ako ja?:) idem na sobotňajšie upratovanie (čo znamená veľa hudby a rozmýšľania nad poviedkou):D v slúchatkách Imagine Dragons, nohy mám ľadové - nechce sa mi ísť pre ponožky, a v izbe bordel akoby som tam neupratovala už mesiac (pred týždňom som rozhodne na zemi nemala kopy oblečenia):D
enjooy♥


Louisiana

Paul mi strčil do ruky akýsi papier a rýchlo zase utekal späť, za zdrojom buchotu.
Na vrchu bola načarbaná otázka, ktorú som sa pýtala len čo sme boli aspoň trošku zabývaní. Dostala som odpoveď.

Definícia toho, čo robí tour manažér
bookuje hotely, hľadá tour busy, uistí sa, že sa skupina dostala na miesto, aranžuje interview, povie skupine, kde sú záchody (17 krát), napchá autobus všetkým od vody až po vlhké utierky, spíše denný rozvrh (každý deň), vysvetlí skupine a posádke, čo je na dennom rozvrhu, pretože oni si ho neprečítajú (každý deň), vytlačí šoférovi trasu (aj keď má GPS), zorganizuje show, dáva pozor, či si všetci plnia svoju prácu, robí bankové vklady, vysporiada sa so šialenými fanúšičkami, vysporiada sa s rodinou a priateľkami a robí to aj keď má voľný deň.
P.S.: Iba skrátená verzia.

Postavila som sa zo zeme a hodila si ten papier na moju posteľ. Potom som zamierila do zadnej miestnosti, kde boli všetci natlačení tak, že sa tam pomaly nedalo dýchať. Preto som sa postavila na gauč a otvorila okno dokorán. Ovalil ma svieži vzduch a vôňa, ktorú som nevedela presne zaradiť. Autobus mieril k ďalšej zastávke.
Foťák ma čakal nachystaný, no zatiaľ som stihla spraviť len narcistické fotky o zrkadlo a potom som tam mala nejaké divné rozmazané tváre (Louis fotil). Boli sme v Nemecku, deň po koncerte v Mníchove. Čakal nás jeden v Stuttgarte, a ja som bola nadšená.
Atmosféra bola úplne úžasná. Zamilovala som sa do toho, i keď som musela behať ako blbá a pomáhať Paulovi. Bála som sa, že o chvíľu to začnem ľutovať. Tie bábätká.
„Lujzi!“ Je to tu. Do rúk mi strčili ovládač od X-boxu a ja som sa zaškerila.
„Natriem ti to, Higginsová.“
„Môžeš snívať, Tomlinson.“ Asi si zabudol, že mám staršieho brata, pomyslela som si v duchu.
„Čo hráme?“
„Mario Kart.“
„Vážne?“ zdvihla som obočie.
„Pochybuješ o mne?“
Nahodila som pokrovú tvár, otočila sa k obrazovke a popukala si prsty. „Ideme na to.“

„To nie je fééér,“ ozvalo sa jačanie. „Ešte jednu hru!“ nástojil Louis.
„Ja už s tebou nehrám. Si príliš ľahký súper.“
Postupne som sledovala ako sa na mňa začína mračiť. „Nevraveli ste, že búrkové mračná neberieme?“ otočila som sa na Harryho a ten potriasol hlavou.
„Louis, ideš dverami alebo oknom? Alebo ťa zamkneme do kúpeľne...“
„To by som nerobil Harry, vieš ako to dopadlo naposledy,“ poznamenal Liam, ktorý ležal s nohami vyloženými na stene a hlava mu visela z gauča, preto sa na mňa pozeral opačne.
„Chcem to vedieť?“ spýtala som sa.
„Nehovor!“ Louis sa hodil po Harrym a obaja sa zvalili do káblov, čo viedli k X-boxu. Paul zdvihol hlavu od notebooku, jemne cmukol a vrátil sa späť ku klávesnici.
„Mali sme podozrenie, že sa tam udusil, pretože odtiaľ šli strašné vône. A keď sme ho odomkli, tváril sa, že nedýcha. Kriesili sme ho, a potom zrazu vybehol a zamkol on nás. Na zrkadle bola Liamova pasta a do vzduchu vystriekané všetky deodoranty plus dva laky na vlasy... Zayn s Niallom skoro pfkf,“ teraz zapchal ústa Liamovi Zayn, a Liam sa prevrátil dozadu.
Niall zaujal Louisove miesto vedľa mňa a chytil do ruky ovládač.
„Zahráme si?“
Mykla som plecom. „Zayn s Niallom skoro čo?“
„To je jedno.“ Začal nastavovať novú hru.
„Rozptyľuješ ma?“
„Také niečo by som si nedovolil,“ úkosom na mňa pozrel a okato žmurkol.
Zasmiala som sa.
„Pretože to funguje.“
...
„Heej, nemal by si ma šetriť? Som dievča. Jediné v tomto autobuse.“
„A Louisa si porazila na prvýkrát,“ argumentoval Niall.
„Pff, to je amatér.“
„Náhoda!“ vykríkol menovaný z gauča.
„Aj toto bola náhoda. Niall, ešte raz!“ prikázala som mu už asi siedmy krát.
„Vieš, už mi je aj ľúto stále ťa porážať.“
„Tak ma nechaj vyhrať.“ Otrčila som spodnú peru a na Nialla hodila psie oči. Povzdychol si a ja som sa víťazoslávne usmiala.
Lousiana Higginsová bude mať týchto chlapcov pod palcom.

tooour bus:)

Len šesť komentárov?:( *disappointed face* 
Dúfam, že táto časť bude mať viaac:(:-*

7 komentárov:

  1. Tie opisy, krásne, brutálne, super to je ... Definícia toho, čo robí tour manažér : bookuje hotely, hľadá tour busy, atď, atď povie skupine, kde sú záchody (17 krát):D :D :D strašne som sa smiala, určite to tak je aj v skutočnosti, chudák Paul :D inak úžasná časť, ako vždy. Pekný víkend ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najlepšie! aj ja rada hrávam xbox s bratom. S Louisom by to bolo isto krásne! Často rozmýšľam, ako sa to všetko do tour busu vôbec napchá. A ešte, sú to síce naši milovaní chlapci, ale stále sú to chalani, takže byť s nimi v malom autobuse, to musí byť ako za trest, ponožky a "krásna" aróma" everywhere -_- :D :D
    Harlow

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teraz ale aj skôr som prišla na to, že tí piati majú luxusnejší autobus než ja celý dom aj s izbou -_- Najviac si ma dostala na ten zoznam činností, ktorý vykonáva manažér...akože koniec toto ! Ja som X-Box ešte nehrala, ale čéééém ! Ako vždy, úžasné :) xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokos. (Aj ananás.)
    Tam bývať, hádam by mi aj stačilo. Teda určite.
    Ale uvedomila som si jednu dôležitú vec: nikdy nechcem byť tour manažér. Nikdy.
    :DDDD xx
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalooosť! :) ja som uplne mimo z toho :3 také to je ááááá :3 a ten zoznam činnosti .. :DDDDDDDd smiala som sa ako blázon :D kde je wc 17 krát :DDDDDDDDD konec :D užasne píšeš:) šup dalšiu :)!a neskutočne sa na nu teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to úžasné, super bombastické :-D a najviac si zabila: Definícia toho, čo robí tour manažér :)
    strašne sa teším na ďalšiu časť a dúfam že bude už čoskoro :)

    OdpovedaťOdstrániť