štvrtok 13. júna 2013

Life Goes On 26.

Výlet bol taký... výletovský. Asi najlepší triedny zatiaľ:) 
A s poviedkou sa pomaličky posúvame ďalej:) enjoy♥

Louisiana

Záclona pri mojej posteli bola zas a znovu strhnutá nabok. Ale no tak.
„Vážne ľudia, musíte to prestať robiť,“ zamrmlala som do vankúša.
„Anaa,“ počula som tichý hlas a okamžite som zdvihla hlavu.
„Niall?“
„Ana?“ zopakoval v rovnakom tóne.
Sadol si na dlážku a predlaktia si vyložil na môj matrac.
„Nemali ste byť vonku?“
Mykol plecom a jemne sa usmial. „Nechcem tam byť.“
„A prečo nie?“
„Louisiana,“ vzdychol si, pohrávajúc sa s mojím menom na jazyku. V tej chvíli ma striaslo, a nevedela som sa rozhodnúť, či to je z jeho hlasu alebo z náhleho (a neexistujúceho) prievanu v celom autobuse. Beriem ten prievan.
Naklonil sa ku mne.
„Prepáč mi to,“ šepol a z jeho dychu som zacítila jemný pach alkoholu. Odtiahla som sa od neho a skrčila nos.
„Niall, pil si?“
„Trochu. Ale som v pohode. Vážne,“ dodal, keď zbadal môj neveriaci výraz, „rovno prejdem. A poviem ti aj abecedu odzadu.“
Nečakal na moju odpoveď a začal, „Z, X, V, W, S, T... niečo mi tam chýba, však?“ Prikývla som.
Nastalo ticho. Prerušoval ho len jemný bzukot laptopu pri mojich nohách a nočné zvuky z vonku. Niall mi pozorne študoval tvár, mohla som len hádať, na čo myslí.
„Vieš čo je to alkoholdehydrogenáza?“ vyhŕkla som odrazu. Teraz bol na rade on s neveriacim výrazom.
„Čítala som si slovník. Ale dostala som sa len k A.“
„Ale...“ položil si bradu len kúsok od mojej tváre, no tentokrát som sa neodtiahla, „myslel som, že sa na mňa hneváš?“
„Tá tvoja abeceda odzadu ma dostala,“ povedala som s vážnym výrazom.
„Hej,“ zamračil sa na mňa.
Aký má zmysel hnevať sa naňho? Mám si užívať a nie odcudziť sa s tými chlapcami, čo ma vedia vždy rozosmiať. Hlavne Niall, s ktorým som najskôr nebola na tej istej vlnovej dĺžke. Týždeň je akurát dosť.
„Chceš, aby som bola ešte naštvaná?“
Prudko pokrútil hlavou.
„Tak sa ma nič nepýtaj, inak si to rozmyslím.“
Na tvári sa mu pomaly rozlial úsmev. „Ale nemysli si, že ti to tak ľahko prejde,“ dodala som so zdvihnutým prstom.
„Čo mám urobiť, vznešená Louisiana, keď si chcem odčiniť ten môj hrozný skutok?“ predniesol dramaticky so Shakespearovským prízvukom a ja som si zaborila hlavu do vankúša.
„Prestaň už piť.“
„Pre teba všetko.“ Ďalšia triaška. Zavrite niekto okná. Než som stihla zdvihnúť hlavu, Niall ležal vedľa mňa a ruku mal omotanú okolo môjho pásu.
„Ana, prepáč mi ešte raz.“
„A neospravedlňuj sa. Nespravil si nič zlé.“
„Si bipolárna?“ vyhŕkol.
Pozrela som naňho, skrivila pery a nadvihla obočie.
„To znamená, že stále meníš nálady. Veď si sa v slovníku dostala len k A.“
„Ja viem, čo to znamená, a ak chceš niekedy mať deti, slovíčko bipolárny by som z našej konverzácie vynechala.“
„Prepáč.“
„Prestaň,“ varovala som ho.
„Pre...,“ priložila som mu ruku na ústa a jemu v očiach zaihrali šibalské iskričky. Opatrne som tú ruku zložila. „...páč.“
„Ana moja, poď sem,“ pritiahol ma k sebe, keď videl, ako som sa od neho odvrátila. Jednu ruku som vystrela nad hlavu a druhú si položila na jeho plece. On ma pevne objal okolo pása a moja tvár sa ocitla až nebezpečne blízko pri tej jeho. Niall mi pozrel do očí, a ja som sa musela premáhať, aby som ten jeho intenzívny pohľad vôbec zniesla a neuprela ho inam. Napríklad na jeho pery. Ana, sústreď sa.
Naklonil sa bližšie. Oprel si nos o stranu môjho nosa, ja som prudko vydýchla a zatvorila oči. Pohmýrila som sa ešte bližšie k nemu, zatiaľ čo zaboril ruku do mojich vlasov a jemne mi ich prstami prečesával. Teraz mal líce položené na mojom a ja som stále cítila výrazný pach alkoholu. Je opitý.
Ruka sa mu presunula na môj chrbát. Opitý.
Pootočil tvár. Znovu som vydýchla, trasľavo, a buchot srdca sa mi ozýval v hlave. Opretá o jeho hrudník som cítila aj jeho tep, ktorý sa tiež stále zrýchľoval. Naše pery sa jemne obtreli, nebol to bozk, iba akýsi náznak, začiatok.
A zároveň aj koniec.
Buchli dvere.
Ešte stále so zatvorenými očami, zaborila som si tvár nižšie, do jeho krku. Cítila som jeho plytký dych, a jeho ruka mi ešte stále krúžila po krížoch. Nemohla som sa zbaviť toho šteklivého pocitu na mojich perách. Čo sa to práve stalo?


14 komentárov:

  1. toto je.... ako to povedať? krásne? nádherné? úžasné? PROSTE WOW!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ehm, no ja neviem ako by som mala začať...ale ty si sa určite zošalela, že? Nakoniec nám z Nialla bude alkoholik :D Pevne verím, že to mu neurobíš...No ale ináč, je to uááá. Ana sa dostala k slovníku, mne by sa to nestalo. Že budú mať tajný vzťah a niekto (povedzme že Harry) ich nájde sa bozkávať na pánsky WC na nejakej pumpe :D To by som ti dala 100 bodov za to ;) Ak to nepoužiješ, ja to využijem :D Daj mi vedieť okej? write me maybe! Luv ya xxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z Nialla by ste alkoholika asi nechceli:( alebo? budem zlá? :D dobre, dávam vedieť, na pánskych záchodoch to nebude :D vlastne vôbec netuším, že čo som práve teraz spravila a čo spravím ďalej :D zatiaľ žiadne They don't know about us nebude :D luv ya mooore:)xx

      Odstrániť
  3. oooo :3 :OO ja sa tu usmievam ako idiot na obrazovku :)) (ale to pri každej časti, aby si vedela) :33 o moj bože :) to je také dokonalé :)) užasné :) juuuj :) neskutočne sa teším na dalšiu :) šupiko :)) Aleex

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no keď budú depresívne časti, už sa usmievať nebudeš:D just kidding, ale ja také rada píšem:D:)) vďaka:))

      Odstrániť
  4. Alkoholdehydrogenáza.
    To vážne?
    Kto by, prekrista, čítal TAKÝTO (a vôbec nejaký) slovník? Ja som to slovo musela skopírovať, nemám šancu ho ani napísať, nie ešte povedať. :D
    Ana je divná.
    A konečne sa niečo deje! :3 Myslím ako medzi nimi dvoma. Lebo inak sa tam samozrejme deje veľa vecí. A Louisa. A zase idem z cesty.
    A buchli dvere.
    Vážne? -.-"
    Ťuťuťu, aj Horan alkoholik je v pohode, hlavne že je a že mu odpustila. :3 A to s tou scénou...ehm...kocúr v trúbe, čo si naznačila minule, to beriem vážne! Takže si chystaj časť venovanú len mne s touto témou, lebo ja nezabúdaaaam! Ha-ha-ha. No.
    Dobre, klamem, zabúdam, ale len podstatné veci. Čím nechcem povedať, že táto je nepodstatná.
    Oh Bože.
    Sral to pes.
    Radšej končím.
    Love you, meine liebe panvica. ♥ A čo že pletiem tri jazyky dokopy.
    *UžMaNebavíVymýšľaťČoSemNapíšemLeboAjTakVždyVyhráš* *Aďka* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konečne niekto pochopil pointu celého príbehu: že vlastne Ana je divná! :D
      samozrejme, venovanie jedine pre teba, časť 13+ :D love you more, meine ľubimaja panvica;)) (mám štyri!:D)
      *AMňaUžToTiežNebavíTerazSiVyhrala* Kejtýý xoxo

      Odstrániť
  5. Si bipolárna? :DDDDDDDDDDDD hahaha
    Dobrá časť, ale opitý by mi liezol na nervy. Ale inak si hovorím, že už sa idú bozkávať? nejako skoro a potom som zistila, že je to už 26. časť!!!! to som si vôbec neuvedomovala, že to je už tak veľa za nami
    Harlow

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ani sa to nezdá, však? pfú a ešte ani koniec nechystám, no som zvedavá čo z tohto ešte spravím :D vo všeobecnosti mi opití ľudia lezú na nervy, ale iba ak nie som opitá s nimi:DD:))

      Odstrániť
  6. Katarína, toto mi už nerob *_* Je to také božské, až sa mi krúti hlava :) No a nečakala som, že opitý Niall môže byť ešte viac na zjedenie ako triezvy :D Škoda slov, ľúúúbim to♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Teba takéto šteklivé veci ozaj idú, tak sa im venuj častejšie, ok? :3
    Love it! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby sa pred sebou tak nehanbím, kľudne napíšem šteklivostí úplne do detailov :D zistila som, že čítať také niečo v angličtine a v slovenčine je úplný rozdiel :D takže možno by mi niečo anglické šlo aj napísať lepšie :D
      no neviem, každopádne ďakujem sweetheart:)♥♥

      Odstrániť
  7. Jééj táto časť je taká sladká, taká nepoškvrnená :) Bože o čom to tu píšem :D ale snáď vieš na čo myslím? Prvý bozk a tak, veci okolo toho, je to také pekné :) Až na mierne pripitého Nialla :) ale odpúšťam mu :D Sú neskutočne zlatí spolu, juuj teším sa na pokračovanie ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela by si radšej viac poškrvnenú? :D veru sú, škoda že príliš nemôžem opisovať zo skutočnosti:D:))

      Odstrániť