pondelok 24. júna 2013

Life Goes On 30.

Až dnes, nemohla som sa k tomu dokopať:) Nie je to nejaký zázrak, alee... enjoy♥


Louisiana

Ležala som na sedačke v miestnosti, kde sa chalani pripravovali na interview a so zatvorenými očami počúvala ako sa z reproduktorov rinie celý album Take Me Home. Namyslení idioti.
Názov tej francúzskej televízie, kde mali chalani vystupovať som nevedela ani vysloviť, ale neprekážalo mi to. Bola som unavená a slabá. Nemala som chuť na nič iné len spať a spať, ani postaviť sa z postele neprichádzalo do úvahy.
Nemohla som si pomôcť. Presne som vedela, čo to znamená. A nechcela som ísť domov. Plnila som si sny. Nič som nehovorila, držala to v sebe. A napriek únave sa snažila zapájať sa.
Rukami som si pošúchala tvár a zastala na vrchu hlavy, kde mi pomaly začali dorastať vlasy. Chemoterapia mala pomôcť a ja som mala ísť na ďalšie vyšetrenie. Doktor povedal, že mi zariadi niečo v meste, v ktorom práve budeme. Nezdvihla som však telefón a nevytočila číslo na nemocnicu.
Buchot ma vytrhol z driemot a ospalo som zdvihla hlavu. Niall ležal na zemi v záchvate smiechu, zatiaľ čo Liam a Harry tancovali, a Louis vláčil Zayna za nohu. V rytme hudby ním mykal, a všetci traja stvárali divné kreácie. Priveľa cukru. Nabudúce im na raňajky nedávam sladké. Zayn mal na tvári ofučaný výraz a márne sa snažil vykrútiť zovretiu na jeho členku. Usmiala som sa nad ich vyvádzaním, potom znovu zatvorila oči.
Paul oznámil, že o chvíľu začínajú, no oni ho úplne ignorovali. Vypol hudbu.
„Yeeeeeeeah, I’ve been watching you all night,“ Harry pokračoval v speve, kompletne nevnímajúc, že nastalo ticho.
„Hej, hej, chalani. Stačí. Mám na vás jednu dôležitú požiadavku.“
„Len jednu? Paul, čo sa s tebou deje? Si chorý?“ Louis mu začal ohmatávať čelo, no Paul mu plesol po ruke a zamračil sa. V duchu som sa zachechtala. Vážny Paul je najlepší Paul. A ten, ktorý dáva predslovy, je ešte lepší.
„Ste radi, že ste tu, však?“ začal a získal všeobecné zamrmlanie. „Tak sa snažte. Kvôli vašej práci, toto je vaša kariéra, rovnako ako...“
„Kariéra? Aká kariéra?“ skočil mu do reči Niall a provokačne zdvihol obočie.
„Tú, ktorá vám pomáha zaplatiť vaše domy, autá, účty...“
Niall ho znovu prerušil. „Aké účty?“
Paul zovrel pery od hnevu, ja od toho, aby som sa nahlas nerozosmiala.
„Ale naozaj, potrebujem, aby ste sa tieto dve hodiny sústredili. Zvládnete to?“
Vždy sa sústredíme,“ povedal Liam a Paul pozrel do strany, potom sa zhlboka nadýchol a prevrátil oči. Očividne nebol presvedčený tou vetou.
„Hovorím vám to vždy, záleží na tomto interview. Takže dávajte pozor a berte to vážne.“
Ticho. Louis vykrivil pery do čudného úsmevu, vyvalil oči a opatrne zdvihol ruku; vyzeral ako malý školák. „Mám otázku. Mali by sme sa sústrediť, alebo nie?“ vypustil s nadšením.
Paul sa uškrnul a neveriacky pokrútil hlavou.
„A mali by sme dávať pozor dve hodiny, aleboo...“ filozofoval Harry so zdvihnutým prstom. „Alebo byť nesústredí jednu, a potom tú druhú viacej?“ doplnil ho Louis a tľapli si dlaňami.
„Okej, vidíme sa potom.“ Paul sa otočil na odchod.
„Počkaj!“ zastavil ho Niall. „Ak to zbabrem, ale budem sústredený na moju kariéru, prejde mi to?“
Vybuchla som do smiechu.
„Končím,“ zamrmlal Paul so zdvihnutými rukami, a zatresol za sebou dvere.
...
Niall ma večer odtiahol do jeho kúpeľne na hoteli a ja som prekvapene zdvihla obočie. Usadil ma na okraj naplnenej vane a kázal ponoriť nohy. Teplá voda mi zamočila okraj pyžamových nohavíc, a ja som si ich vyhrnula ešte vyššie, na stehná. Mala som chuť iba zaľahnúť, no napriek tomu som kúsok z tej mojej mizernej nálady dokázala prehltnúť.
O chvíľu sa zjavil s rukami za chrbtom a sadol si na opačný koniec vane. Tiež si ponoril nohy a potom spoza chrbta vytiahol prázdnu fľašku od vína. Mala zoškrabanú etiketu a korkovú zátku ledabolo nasadenú na hrdle. V druhej ruke držal papier a ceruzku, a všetko mi to podal.
„Čo s tým?“ spýtala som sa, na perách náznak úsmevu.
„Dnes posielame správy vo fľaši,“ predniesol a ja som vyvalila oči. Prehrabol si rukou vlasy a pohmýril nohami, čo spôsobilo, že voda vyšplechla za okraj. „Máš to hneď druhé na zozname. Mohli sme počkať až kým budeme pri mori, ale myslel som... že toto bude originálnejšie,“ vysypal zo seba a ja som sa nezmohla na slová. Namiesto toho som odtrhla kúsok papiera a rýchlo naň načarbala odkaz. Toto je perfektné. Ďakujem.
Napchala som ho do fľašky, položila na vodu a potisla smerom k Niallovi. Otvoril fľašu, no nemohol z nej ten odkaz vydolovať; postavil sa a obrátil ju hore dnom, potom sa ho snažil prstami uchopiť. Ani neviem ako, ale pošmykli sa mu nohy a s obrovským šplechotom dopadol na dno vane, fľaša letela von a na dlážke sa rozbila. Ja som skončila celá ošpliechaná v záchvate smiechu.
Niallovi spľasli vlasy a teraz mu mokré úboho viseli do očí. Bezradne sedel vo vani, zatiaľ čo sa ja som sa nemohla dosmiať, potom ma však potiahol dolu za ním.
Konečne som polapila dych a krútiac hlavou vzhliadla na Nialla. V očiach mu hrali tie šibalské iskričky. „Toto nemám na zozname, ale môžem to vyškrtnúť. Kúpanie vo vani v pyžame.“

14 komentárov:

  1. Tentokrát zmena poradia v kvalite ? Druhá časť výrazne, ale že výrazne lepšia...až na ten úplný záver... Super si ten dnešný nápad spracovala. Tak...klady som vyčerpala...ostatné na FB...:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tentokrát opačne, nabudúce už to bude celé!:D vďaka:)

      Odstrániť
  2. užasné to je :33 dokonalé :) neskutočne sa mi to páči :) šupito dalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten koniec vo vani - super vymyslené ;) 'lajkujeem' tvoje nápady:D -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to dokonalé :-) stále máš čím prekvapiť :-) veľmi sa teším na ďalšiu časť

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá druhá časť. :3

    Niekedy rozmýšľam, prečo nemôžem mať takého chlapa ako je Horan.
    Bolo by veľmi divné, keby som si zistila jeho adresu, spísala si zoznam želaní (nezaručujem, že budú len...normálne) a prišla k nemu s tým, nech mi ich okamžite splní, lebo inak...
    Nie, druhá možnosť neexistuje. Proste by neodmietol. A všetko by mi splnil.
    A potom som sa zobudila.
    Dobre, nekazme si to.

    Každopádne, kúpať sa vo vani v pyžame. To...to raz stopercentne vyskúšam. :3 Dúfam, že v písaní tejto poviedky, čo sa týka Aniných želaní, do väčších extrémov nepôjdeš, pretože ja by som bola schopná vyskúšať všetko, a ak mám ešte prežiť, aspoň aby som ten zoznam stihla spísať, najlepšie bude to nechať v tejto línii. :DD

    Ach.
    Milujem to. ♥ A nechcem, aby Ana bola chorá. :( *dupla som si bosou nohou o parketu. tuším že au.* Prečo to nemôže byť jednoduché? :( Aspoň že toho Horana má, keď už ja nie! :D *death glare*
    Stále vo mne svieti také malé svetielko nádeje, že to prežije. Takže, aj keď to tak v živote väčšinou nechodí, ty vieš, ako to máš ukončiť. *second death glare* :33

    A čo sa týka komentára k Sunflowers...Bitch, I´m popular! :DDD
    Ale hovno, robím si srandu... -.-" Ešte raz budeš tvrdiť, ty panvica, také chujoviny, aké si tvrdila v komentári k môjmu komentáru, tak na teba večer pošlem...prekvapenie. ^.^
    Lebo táto časť aj celá poviedka je dôkazom toho, že moje komentáre sú v porovnaní s nimi asi tak len dlhšie a trápnejšie, ale určite nie lepšie. To by som sa ešte moc musela snažiť. :DDDDD
    Strašne.
    Strašne.
    ...strašne.

    Kúpim ti zmrzlinu. Neviem prečo, ale kúpim. :3

    *UžSaNazoajOspravedlňujemZaTieStrašneDlhéKomentáreTrápnePrepáčPrepáčPrepáč* *Aďka* xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy rozmýšľam, prečo nemôžem mať žiadneho chlapa...:D nepotrebujem kúpanie vo vani v pyžame, stačí mi obyčajné kúpalisko v plávkach:D
      dobre, beriem na vedomie, budem sa snažiť, nepošlem ju teda polo-zamrznúť na Antarktídu:(:D
      nemôže to byť jednoduché, pretože toto je zatiaľ storyline a nebude tam žiadne magické vyliečenie:) a presne viem ako to mám ukončiť!!:D (stále neviem, ale tvárme sa že hej:D)
      prekvapenie? ako... nejakého chlapa? polonahého?! SLÁVNEHO?! beriem!!:3
      aj tak ich zbožňujem, a tú zmrzlinu ti pripomeniem, aj keby sme boli 70 ročné babičky bez zubov... o zmrzke sa nežartuje!:(
      *PrestaňSaOspravedlňovaťLeboTiJednuPripanvicujem* xoxo

      Odstrániť
  6. No, Ane sa to už prejavuje čo ? *SAD FACE* No ale nezúfam pretože viem, že aj keby zomrela tak ty to tak pekne napíšeš, že mi to ani nebude vadiť. (fajn bude, ale už s tebou -_-)Samozrejme, je to super napísané :) Len ja si neviem pomôcť ale tie zoznamy čo by chceli ľudia urobiť pred svojou smrťou mi nejako lezú na nervy. Neber to prosím ťa osobne, nechcem aby to vyznelo nejako hrubo alebo vulgárne, alebo taký spôsobom, že by som ťa tu chcela zosmiešňovať alebo podobne. Len ti vravím svoj názor, ale sú to veľmi pekné nápady takže to podporujem :) Teším sa na ďalšiu :) Love xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to absolútne chápem, sto ľudí sto chutí... viem, že to čo píšem neulahodí každému, ale zatiaľ som s tým spokojná:) budem sa to snažiť s pomocou mojich dvoch radcov o klišé a otrasnosti tejto poviedky udržiavať v norme:D thank you, sweetie:) xoxo

      Odstrániť
    2. Ale ja nečem aby si sa na mňa hnevala! :D To nebolo myslené zle. A aj keď sa na mňa nehneváš, ja mám vždy pocit, že sa hneváš takže sa netráp prosím ťa :D x

      Odstrániť
    3. boože, ty sa netráp, jasné že sa na teba nehnevám :) vidíš tu niekde nálepku že mi nemôžeš do komentáru napísať svoj pohľad na vec?:D tak pšt!♥♥

      Odstrániť