pondelok 13. januára 2014

Until We Bleed (??) - Prológ

Pracovný názov. Asi sa už nezmení. Tak ten prológ čakal od minulého týždňa len na to, aby som ho sem dala.:)


(toto bude asi hlavný citát pre poviedku, lebo prvá pesnička v ofišl soundtracku je táto :D)

Máme akési nepísané pravidlo; nikto sa nikoho nepýta, ako sa sem dostali. Nakoniec sa aj tak všetci spoznajú, a dokážeme si vytvoriť aspoň hrubú predstavu, prečo sa dotyčná osoba tak rozhodla. Zatiaľ sme však ešte nezistili, prečo je tu Marisa – občas ju chytíme plakať v kúpeľni. Keď vyjde s rozmazaným make–upom, posadí si na tvár odvážny úsmev, a my nič nepovieme.
Nie že by sme sa nestarali.
Ale nestaráme. Vychádzame spolu v akomsi ironickom, ne–emocionálnom vzťahu.
Aj to je jedno z nepísaných pravidiel.
Je najlepšie nevytvárať putá, veď predsa len, toto všetko... je dočasné. Však?
To bola asi moja prvá myšlienka, keď ma Cam postrčil do miestnosti a surovo mi z vlasov strhol gumičku so slovami priniesol som čerstvé mäso.
Horúce slzy ma zaštípali v očiach, ale nespustili sa ani pri hlasnom smiechu, keď si ma polonahé ženy obzerali so zdvihnutými očami. A nikto sa nepýtal. Tak to chodilo už vtedy.
Vtedy, keď ma označenie mäso donútilo cítiť sa nechutne, keď som nad tým nemohla myknúť plecom, vtedy keď si mysleli, že toto čerstvé mäso to nevydrží ani pol roka, tak ako všetky ostatné.
Stačí povedať, že som zostala. Tam, kde sa ženy menia v podradné verzie samých seba, skrývajúce sa za masky a prezývky, zmyselnými pohľadmi nahrádzajú strach, a fakt, že nemajú kam ísť. To je na tom najstrašidelnejšie.
Že po chvíli je to ľahké. Ako prichádzať domov.

Prosím, napíšete mi, že čo si o tom myslíte?:) Kto/čo je hlavná postava? A s kým sa zapletie? Som zvedavá na teórie.:) 

11 komentárov:

  1. Podľa mňaaaaaa :D je hlavná postava, niekto čo niekomu niečo dlží alebo tak a nič iné jej nezostáva iba robiť striptérku/prostitútku (netuším) a proste príde tam nejaký zákazník, ktorému zaplatia toto krásne žieňa na noc, ale on nič nebude chceť. Bude proste potrebovať niekoho na vyrozprávanie (romantika, ach bože, mala by som prestať byť tak sentimentálna) a ona mu povie čo sa jej stalo a proste bude starostivý bla bla a ona sa zalúbi :3 a on tam bude chodievať častejšie, teda za predpokladu, že je to strip club :D no a.. to je asi všetko čo si myslím :D
    P.S. - Už som ti vravela o tom, ako veľmi milujem tvoje písanie a teba?
    P.S.2. - Strašne moc by som chcela vedieť čo si myslíš o mojom názore :3 :)
    P.S.3. - Mimochodom, chválim, je to krátke ale plné emócií, normálne som sa do toho vžila :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Well, možem ti rovno odpovedať aj ja, ako neoficiálny partner a okrem iného niekto, kto to za ňu určite bude ťahať, keď dojde múza :D :D

      Si vedla, jak tá jedla. Lebo klišé nie sú jej (naša) špecialita, nakoľko klišé je fakt klišé a v zásade by ho nemal uznávať žiadny autor, okrem Shakespeara, to bol odroň, ale asi talentovany :D :D preto by ste sa dámy žiadna nemali tešiť na sick lovestory :D bude to oživote, striptérky/prostitútky, bod pre teba :D

      Odstrániť
    2. Marietta, neplaš mi čitateľky, lebo mi už žiadna z nich nikdy nenapíše komentár, ty odroň.:D Ty to za mňa ťaháš, odkedy si si založila Miu Estrellu, a prešla si z pisateľskej úrovne embrya na čučoriedku.:D
      ...
      A Sysa, ako Maruš povedala, žiadna lovestory to nebude, ale o tej striptérke si trafila.:) (teda možno tam niečo romantické predsa len bude, lebo ja som citlivý človek, a pokiaľ by ma niekto nemlátil po hlave, že "Nedávaj tam romantiku", aj tak sa tam ocitne.:D)
      A ďakujem ti.:)))

      Odstrániť
  2. Áááá spoločne si zakričme!
    Že sa to bude odohrávať v bordeli? Teda sa už aj. Lebo mne to príde úplne ako práve to miesto. Navyše, to chúďa žieňa je podľa mňa na mizine a na suchu ako ten kapor, keď ste ho na vianoce vyteperili z vane a chceli ho šmahnúť po hlave niečim tvrdím. Dve verzie: verzia A) pred niekým sa skrýva. Verzia B) to dievča je fakt také zúfalé, že nevie čo so sebou, tak zalezie do spomínaného domu (dám tomu krycie meno, aj keď sa mi bordel páči väčšmi, som slušné dieťa svojich rodičov tak to budeme volať TEN DOM!) aby si niečo zarobilo a potom vypadlo preč. Mýlim sa? Asi áno, väčšinou mi typy nevychádzajú a som neskôr prekvapená. A ešte ku charakteru dievčatka. Že ona bude na začiatku zakríknutá a potom z nej bude taká ľudská odpaľovacia zbraň na sarkazmus a iróniu, na akú sa teším, že? :D A s kým skončí? No určite ten chalan, ktorého meno sa začína na "H", pretože naša Katherine je naša Katherine spolu so svojou úžasnou spolupracovníčkou ;) A ako sa k nej dostane premyslím a poviem ti ho v nasledujúcom komentári, pretože teraz na to nemám dosť triezveho zmýšľania, okej? :) Teším sa na prvú časť :) Luv xxx ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťa, do riti. Ty si si určite prečítala môj e-mail než som ho stihla odoslať, aj keď to nedáva zmysel.:D A vyzerá to, že už si sa vyspala z tvojej neprítomnosti vzhľadom na zvyčajné slovné spojenia ako "ľudská odpaľovacia zbraň na sarkazmus a iróniu".:D (čo ma úplne dostalo, btw)
      Na "H" neprezrádzaj, to som ti už písala, pf.:DD A teraz ti nejdem potrvdiť či si sa trafila, pretože to má zostať v tajnosti a tak to tu nebudem rozvádzať. Ale v e-maily ti poviem.:D (možno):D
      Dobre, som teda zvedavá ďalej.:) Luuv ya:)xooo

      Odstrániť
  3. woooow :) toto je akéé super :O :3 veľmii zaujímavé :3 a tá pesnička je užasna :3 som zvedavá ako sa to vyvinie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jemine, to čo? Striptízový club? Really? Sánka dolu, šéfe :D Neviem kam chodíš/te na nápady, ale neprestávajte tam chodiť :D Myslím, že hlavná postava je strašne zúfalá striptérka/prostitútka, absolútne netuším, ako sa tam dostala a nič iné jej neostáva, len táto podradná práca, snáď nejaký chalanisko by ju mohol odtiaľ dostať, snáď.
    Prosím, nech tam je kúsok romantiky :3 (aj keď do tohto prostredia mi ani trochu nezapadá) :D Som maximálne zvedavá, nadšená, no teším sa ! ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už. Žiadna. Romantika. :D
    Baby predo mnou už v podstate povedali, o čo by asi mohlo ísť, tak s nimi teda súhlasím. :D Ale je mi to v podstate aj tak jedno, keď viem, že to bude super. *_* (No priznajme si, Harold by bol len plus ehm.)
    Je to zaujímavý (klamem, úžasný) nápad a keď si ho predstavím v kombinácií s tvojim/vašim písaním, tak som tak nejak hotová. Len dúfam, že to bude taká...realistická dráma? :DD No dobre, vzdávam svoje pokusy, idem to radšej odoslať a tešiť sa na to, s čím prídeš. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem ci ma vyznam pisat sem nejaky moj extra uzasny nazor na pokracovanie pretoze vsetko co ma napadlo bolo spomenute vyssie.. a inak naozaj osoba s menom na H by mi tam absolutne neprekazala...prave naopak je tam viac nez vitana :) tesim sa na dalsie casti.. milujem tvoje pisanie :)
    Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takže prvá reakcia "jeeej Katie prichádza s novou romantickou poviedkou"!! :DD
    A teraz ústa otvorené až po zem. :O :D
    Takže striptérka a striptíz bar, hej? Musím povedať, že sklamaná vôbec nie som, pretože romantika musí byť, ale vo vyrovnanom množstve a ja teraz čítam vlastne samé sick love stories ako povedala Maruš, lebo sú populárne abo neviem čo, sooo....
    Dokonalá zmena! :) Povedz mi, ako Ťa to vôbec napadlo? o.O
    Neviem, ale mňa podobné nápady stíhajú len v trápnych situáciach a pri pozeraní tých amerických sitcomov. :D
    Cam, Cam. :3 Kde som to už len počula? :D Padlí anjeli, že? :)
    Ach, memorieees. ♥
    Asi si to prečítam odznova, ako nevinnú predohru k tejto poviedke, ktorá bude určite pútavá, len ako to už pri prostitútkach býva aj veľmi... výbušná. :D
    Teším sa, teším, veeeľmi! :))
    Takže kto/čo je hlavná postava... Tipnem si, že to bude nejaká fakt zaujímavá postava s ešte dvojnásobne zaujímavejším menom, ako je to už pri našej Kataríne zvykom. :D
    Pripletieš tam aj 1D? o.O
    Každopádne, končííím a veľa múzy do písania prajem! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť